dat weet je toch niet van tevoren? Als het uiteindelijk een serieuze relatie is was het dan toch misschien wel het goede moment
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat weet je toch niet van tevoren? Als het uiteindelijk een serieuze relatie is was het dan toch misschien wel het goede moment
n_love_qwert schreef:Dank je iedereen!!! Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en hem gebeld. We gaan vrijdagavond een hapje en een drankje doenHij weet dat ik een dochter heb, hij heeft zelf geen kinderen (is wel al ooit getrouwd geweest) Ik heb er superveel zin in, en hij hopelijk ook!!!
En bovendien was het niet afgelopen zoals ik gehoopt had.. Het etentje was erg gezellig, ik had een rood wijntje en lekker stukje filet minjong
In het begin was het een beetje ongemakkelijk maar het gesprek begon op gang te komen.. Bijna aan het einde van de avond stelde ik voor om nog een keer op date te gaan maar hij praatte er een beetje overheen. Buiten het restaurant kletsten we nog wat voor we afscheid zouden nemen. Ik besloot in te gaan voor een zoentje! Maar hij wees me koeltjes af
Dat deed wel even pijn.... Beleefd zijn we onze eigen weg ingegaan. Ik baalde natuurlijk wel een beetje. Ik vraag me af of er nog een tweede date inzit.. Maar ik geloof van niet helaas. Hij was toch niet mijn prins op
En wel meteen duidelijk dan ook, denk ik, dat is ook wel zo prettig.