Ik weet het even niet meer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: Ik weet het even niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 10:01

Ik vraag me dan altijd af wat dan wel het perfecte moment zou zijn om iemand tegen te komen :+ dat weet je toch niet van tevoren? Als het uiteindelijk een serieuze relatie is was het dan toch misschien wel het goede moment ;)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 16:18

n_love_qwert schreef:
Dank je iedereen!!! Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en hem gebeld. We gaan vrijdagavond een hapje en een drankje doen :Y) Hij weet dat ik een dochter heb, hij heeft zelf geen kinderen (is wel al ooit getrouwd geweest) Ik heb er superveel zin in, en hij hopelijk ook!!! :P

En, hoe was jullie etentje? :)

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-18 14:45

Sorry voor deze late update bokkers! Maar ja de paasdrukte hè! :) :+ En bovendien was het niet afgelopen zoals ik gehoopt had.. Het etentje was erg gezellig, ik had een rood wijntje en lekker stukje filet minjong :Y) In het begin was het een beetje ongemakkelijk maar het gesprek begon op gang te komen.. Bijna aan het einde van de avond stelde ik voor om nog een keer op date te gaan maar hij praatte er een beetje overheen. Buiten het restaurant kletsten we nog wat voor we afscheid zouden nemen. Ik besloot in te gaan voor een zoentje! Maar hij wees me koeltjes af ;( Dat deed wel even pijn.... Beleefd zijn we onze eigen weg ingegaan. Ik baalde natuurlijk wel een beetje. Ik vraag me af of er nog een tweede date inzit.. Maar ik geloof van niet helaas. Hij was toch niet mijn prins op /3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 14:47

Oh dat is jammer. Maar wel duidelijk inderdaad.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 15:04

Ah wat jammer. Maar wel leuk dat jullie het gezellig hebben gehad! :) En wel meteen duidelijk dan ook, denk ik, dat is ook wel zo prettig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 15:05

Oei, dat is jammer! Wees hij je heel duidelijk af of kan het ook een miscommunicatie zijn geweest?

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 17:06

Klinkt niet alsof er nog een tweede date komt. Geeft niets toch, weer een ervaring rijker.

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 14:40

Inderdaad ik heb geen spijt! Duidelijkheid is zeker fijn, ben blij dat ik hem gebeld heb anders had ik er altijd spijt van gekregen denk ik.. Ik ga gewoon verder, ware liefde komt vanzelf, de tijd zal het leren +:)+