Annet_Dottie schreef:Ik ga nu verder even niet meer reageren, met alle respect ik begrijp best dat ik misschien als een b*tch over kom in sommige reacties, maar wat voor mij respectloos over komt kan een ander wel als heel normaal lezen, dat kan, daarvoor zijn niet alle mensen het zelfde thank god.
In combinatie met alles van de laatste weken, nu het weekend tot rust gekomen te zijn en net een goede week ziek te zijn geweest ben ik gewoon een beetje gebroken, ja ik duik nu ook mijn bed in maar excuses als ik daardoor even iets botter uit de hoek kan komen
Om op 1 ding te reageren van Goof, mijn stresslevel is zo hoog omdat ik de afgelopen weken naast dit ontzettend veel aan mijn hoofd heb gehad, waaronder de vermissing van mijn kat, maar ook gewoon het heel druk te hebben gehad, verjaardagen, introductieweekend n.a.v sollicitatie, onderzoeken in het ziekenhuis wat allemaal niet loopt zoals het zou moeten lopen, en net een week ziek geweest. En dan tussendoor nog de dingen uit de OP. Dus bedankt voor je zorgen maar dat is niet nodig, in deze situatie is het puur samenloop van omstandigheden.
Sorry TS maar ik vind ook dat je jezelf heel erg druk maakt.. En waarom mag jij als een b*tch reageren, en een ander niet? Misschien heeft iemand anders nog wel een vele ergere reden om zichzelf rot te voelen, maar neemt wel de moeite om hier te reageren. Niet omdat ze jou willen bekritiseren maar je willen helpen.. Daarnaast is het heel erg als je je niet veilig voelt in je eigen huis, maar waarom zou iemand jou in godsnaam iets aan willen doen?
Daarnaast.. Heb jij bewijs dat iemand daar brand heeft gesticht? Of zou het niet een andere oorzaak kunnen hebben? Wonen er misschien nog meer mensen die eventueel vijanden zouden hebben? Misschien hebben ze het helemaal niet eens op jou gemunt..
Over de vermissing van je kat, als je je huisdier binnen houd kan ook niemand je kat opsluiten.. En ja misschien heeft iemand je kat wel een tijdje in huis gehad, tegenwoordig lopen er zo veel katten rond op straat dat je niet meer weet wat nu wel of geen zwerfkat is.. Ik heb vroeger toen ik 9 was een kat opgepakt op straat en in de garage verstopt voor 3 weken en brokken van de honden gevoerd (niemand kwam ooit in de garage). Ik was dan ook heel erg verdrietig toen ik de kat terug moest geven aan zijn ongeruste bazin haha
.
Citaat:
Tevens is mijn kat 3 week geleden ineens van de aardbodem verdwenen, zo leek het, en die is 2 week geleden gelukkig weer thuis gekomen, maar duidelijk niet buiten geweest maar binnen of vast gezeten of binnen gehaald..
Hoe weet jij zo zeker of hij niet buiten is geweest?
Over dat knopje van je scooter, misschien stoot iemand er wel langs af met een fiets oid. En je brievenbus, dat is gewoon een kwajongens streek heel erg vervelend als dat gebeurd. Helaas worden er in mijn straat regelmatig zijspiegels van de auto's getrapt.. Ook niet heel erg leuk en een duur grapje als dat 4 x in de maand gebeurd.. Nepcamera's opgehangen en nergens geen last meer van
.
Dus ts, maak je niet zo druk.. Meer als je nu gedaan hebt (wijkagent en huurbaas ingeschakeld) kun je toch niet doen..
Citaat:
Sinds een paar week gebeuren er dingen die niet helemaal te verklaren zijn en mij best wel angstig maken in mijn eigen huis, daarnaast ervaar ik veel overlast van vooral mijn bovenbuurman en voel ik me hier op bijna geen enkel front meer veilig (ik hoor jullie denken, ga dan verhuizen).
En misschien is het ook handig om eens een gesprekje met je bovenbuurman aan te gaan, misschien als je hem op een nette beleefde manier benaderd dat het een en ander uitgesproken kan worden