Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb gevraagd waarom hij niet direct heeft gezegd dat hij het niet vindt kunnen maar dan had ze weer zitten janken aan de telefoon om daarna naar zijn ouders te bellen om haar beklag te doen over hem. 

Ze zijn hier dus wel van op de hoogte dat ze moeilijk doet.
We proberen sowieso al regelmatig te bellen, maar dat is inderdaad niet hetzelfde 
Terwijl we er net zijn langs gereden en die gewoon open is. Nu gaat het ons niet over taartjes en gebak, maar goed. Ik kan mij wel in mijn vriend verplaatsen dat het niet fijn is dat er heel duidelijk wordt gemaakt dat hij niet de lieveling is. En dat is helaas enkel en alleen door de afstand. Wij worden afgerekend op het feit dat we niet zo makkelijk kunnen langsgaan en niet wekelijks langs gaan. SavannahNx schreef:Of laat het haar gewoon even lekker uitzoeken? Ben ik de enige die dit als eerste denkt? Het is een erg vervelende situatie maar ik heb ook zo’n oma die ontzettend veel zelfmedelijden heeft, over iedereen klaagt, en vind dat nooit iemand haar opzoekt terwijl haar zoon dagelijks haar avondeten maakt en brengt. Op een gegeven moment is het ook een beetje klaar. Bomma wilt duidelijk niet dat jullie komen, of zo komt het in elk geval over, ik snap dat het pijnlijk is maar ik zou het loslaten of in elk geval voor een tijdje, en misschien later eens contact opnemen.
quera schreef:Dan zou ik 1 van haar kinderen( bij voorkeur de ouders van jouw vriend) haar eens goed de waarheid laten vertellen.
Ik werk in april bv 3 van de 4 weekends dus dan blijft er gewoon geen keuze over helaas. We kunnen misschien het laatste wel proberen. Vragen wat ze wil doen. We bieden wel al vaak aan om met haar naar de winkel te gaan etc.