Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
theadora99 schreef:Moet je ook literatuur hebben? Ik weet nog een heel goed boek over oa identiteit bij adolescenten, staat bij ons gewoon online (HUGO, bibliotheek van de HU) maar anders wil ik wel een keer screenshots of foto’s maken voor je. Identiteitsontwikkeling en leerlingbegeleiding heet het volgens mij.
Ik ga m zo voor je invullen
Frummels schreef:Ik val buiten de doelgroep (28) maar heb de enquete toch ingevuld omdat ik enorm veel spijt heb van het vakkenpakket en de opleiding die ik heb gekozen door gebrek aan goede voorlichting en het voeren van een bepaald beleid op de middelbare school.

(scheikunde en economie waren mijn enige twee lage cijfers). Daarna ben ik maar Rechten gaan studeren omdat ik geen een opleiding leuk vond die ik kon doen met mijn middelbare schoolvakken en Rechten klonk nog interessant. Uiteindelijk heb ik 3 jaar als juridisch adviseur gewerkt en was ik daarmee zo dood ongelukkig dat ik ook nog bijna een burnout had. Gelukkig heb ik op tijd aan de bel getrokken, ontslag genomen en een andere baan gezocht als Paralegal in een hele andere sector. Op zich zit ik hier prima, maar om nou te zeggen dat ik leuk werk doe: nee. Dit is een hele andere tak van de sport dan waar ik vroeger graag voor wilde gaan. En nu heb ik spijt dat ik niet doorgezet heb en er geen punt van heb gemaakt op school.