Bij mij was het een vergelijkbare situatie.
Eind vorig jaar nog een topic over geopend toen ik een date had maar het eigenlijk niet zo zag zitten.
[LZP] Bindingsangst. Ervaringen en oplossingen gezocht.
Maar in dat topic schreven een aantal mensen al dat ik dan waarschijnlijk nog niet de juiste persoon had ontmoet.
Het is allemaal nog heel pril, maar sinds 1,5 maand een relatie met degene waar ik zo tegen de date op zag (die ik dus eigenlijk al heel lang ken, maar er nooit over nagedacht heb om er mee te gaan daten) en al die onzekerheden en dergelijke die ik zo verschrikkelijk had met daten heb ik nu helemaal niet.
Ook de gedachte van mijn vrijheid kwijt raken maakte me erg benauwd.
Helemaal geen last meer van.
Waar je iemand gaat vinden is lastig inderdaad.
Ik denk dat je na je 30 niet zo gauw meer iemand tegen komt in de kroeg. Tenminste de kroeg waar ik vaak kom zijn de meeste mensen een stuk jonger.
Dan kom je denk toch gauw uit bij datingsites denk ik.
Of kijk even rond in je vrienden en kennissen kring wie er nog vrijgezel is. Je weet maar nooit
En al mn goede vrienden zijn ook (weer) single, en ik haal te veel energie uit allerlei andere activiteiten. Zelf vind ik wel altijd feestjes/activiteiten/workshops en vakanties veel leuker om nieuwe mensen te leren kennen dan dat ik apps oid leuk vind, dus misschien gewoon eens op zoek gaan naar een workshop in iets geks, wat je nog nooit gedaan hebt?
Misschien heb jij ook nog wel zulke gekke dingen die je zou willen leren. Al die dingen waren super leuk en ook leuke levendige, ondernemende mensen ontmoet.
nu 1,5 jaar alleen en een grote deuk opgelopen in vertrouwen.