Goede, stevige schoenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dizzy505

Re: Goede, stevige schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:10

De website die je hierboven noemt TS zien er niet erg betrouwbaar uit. Ik ben bang dat je toch al snel een flink bedrag kwijt ben aan bijvoorbeeld Nike air schoenen. Geen enkele betrouwbare webshop die onder de normale verkoopprijs zit. Je zou kunnen kijken naar de sales of bijvoorbeeld kopen met een kortingcode.

Yvette81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:11

De zool moet voldoende ondersteunen en stevig zijn. Met veters kun je zelf bepalen hoe strak ze zitten en heb je hier wat speling in. Leer is natuurlijk altijd goed. Vormt zich naar je voet, spat waterdicht en ademt.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:31

Ik zweer bij goede wandelschoenen, daar kan ik rustig 12 uur op werken, 26000 tot 35000 stappen wegtrappen en nog nergens last van hebben.

Op dit moment heb ik twee paar staan, deze van Salomon: https://www.bever.nl/p/salomon-quest-pr ... olour=4245 en deze van Lowa: https://www.decathlon.nl/p/lowa-renegad ... rWEALw_wcB

Ik doe er ongeveer een jaar mee, maar ze zijn dan ook niet gemaakt om mee te werken dus de zolen slijten veel harder. Maar ondanks dat ben ik ontzettend blij ermee en kan per week de nodige kilometers maken zonder last te krijgen van wat dan ook.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 15:38

Wolky's zijn niet erg mooi. Maar ze zijn wel heel erg goed, toen ik nog voor de klas stond had ik de hakken van wolky's en kon de hele dag makkelijk lopen op de schoenen.

Voor mijn bergwandelingen heb ik ook timbalands, daar kan ik ook makkelijk een dag op lopen, panama jack zijn ook erg goed :D

https://www.panamajack.nl/home

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 15:41

hier zweer ik bij de authentieke kickers.

zijn zo'n zalige schoenen,gaan heel lang mee,kosten geen rib uit je lijf en zijn gewoon enorm comfortabel.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 10:15

@Kwita
Oops. die zijn wel duur _O-

Dat is zo , maar ik heb ze nu dus al 3 jaar en loop er altijd op incl steun zolen . Het heeft mij enorm geholpen! ze zijn goed en stevig steunen perfect,ademen en zijn waterdicht. Ook blijven ze dus mooi, het is kwalitijt en ja daar betaal je voor....voor mij zijn ze het waard!
in verhouding valt het mee € 199,- gedeeld door 3 jaar ongv €66,- dat valt reuze mee!

wolky's zijn net zo duur en die zijn dan ook echt op na een jaar!, maar die kun je wel laten verzolen destijds €65!
evtw Durea kun je ook laten verzolen en die zijn ook best goed,oogt ook leuker!

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:03

Hoezo zijn Wolky's op na een jaar?
Mijne gaan gerust 5 jaar mee.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:25

Ik heb altijd anatomische en ergonomische ellende inlegzooltjes nodig, anders krijg ik binnen 2u zoveel last van mijn voeten dat ik niet eens meer wil staan of lopen. De enige schoenen waar ik zonder zooltjes in kan lopen en geen last van krijg: mijn zwarte (wel witte zool) Adidas Neo! Die hebben een air zool

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:34

https://www.happyheels.nl of Shoes for Crews.
Daar lopen ze hier (hotel/restaurant) allemaal op :)

Ik heb zelf ook een paar happyheels schoenen, super fijne zool zit daarin :D

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 13:10

Marie111 schreef:
Hoezo zijn Wolky's op na een jaar?
Mijne gaan gerust 5 jaar mee.

tja verschil van gestel bij dedrager...Na verzolen en dus max2jaar zijn ze op tot de draad :scheurend leer en kapotte stiksels en dan uit voorzorg zijn ze al zonder ritsen! (gewoon totalloss) :o

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-18 22:31

Bedankt iedereen!

Ik ben vanmorgen de stad in gegaan en ben een paar winkels in geweest! Een verkoper heeft mij geholpen en vertelde mij dat ik vooral moest kijken naar schoenen met een goede zool.
Na een paar schoenen gepast te hebben, is het de Nike MD runner 2 geworden. M'n moeder heeft dezelfde schoenen (Werkt bij hetzelfde bedrijf waar ik ook ga werken), en heeft geen last van haar voeten als ze die aan heeft. Dus hoop dat dat bij mij ook zo is :')

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 22:57

Timberlands!
Dat zijn hele goede, ergonomische, en stevige schoenen! Zeker aan te raden!