Eleionomae schreef:Wij hebben er opgezet adults only. Duidelijker kan niet haha. Heb er verder ook geen commentaar op gehad
Haha, ja dat is ook wel een goede. Laat niets aan duidelijkheid te wensen over

MarcoBorsato schreef:Als je belt hoort degene wel hoe je het bedoelt. Op een kaart kan het gauw streng klinken maar als je belt kun je op een hele sympathieke manier uitleggen dat het geen kinderfeest is.
Nee precies. Ik denk dat we gewoon eventjes bellen naar degenen met kinderen. Een deel ervan nodigen we ook alleen uit voor het avondfeest, dus die zullen uberhaupt wel hun kinderen thuislaten, maar ik laat niets aan het toeval over op die dag

@Relaxed: ik denk dat ik me erover zou verbazen hoe weinig mensen dat zouden doen, haha. En zoals hiervoor al gezegd, komen we liever niet voor verrassingen of ongemakkelijke situaties te staan. Dus vandaar dat we het liever meteen zo duidelijk mogelijk maken. En ben het met Lieveli eens dat we dan het beste even kunnen bellen.

Granoek schreef:Ik zou er echt gewoon op durven zetten 18+
Maar vind die van Lynn_Nikita wel netjes
Nja 18 hoeft niet perse, mijn broertje van 16 en nichtje van 15 mogen best komen

studiemiep schreef:Gaat dit om het feest avonds? of overdag...
Ik zou het wel een zwakte bod vinden als je de mensen niet eens durft op te bellen............
Ik vind zelf overdag kleine kinderen er eigenlijk gewoon bij horen (zeker bij zeer naaste familie.....).
Avonds vind ik dat een heel ander verhaal..maar goed ieder zijn ding.
Het gaat om de hele bruiloft, dus zowel ceremonie, receptie, diner als feest.
En dat mag hoor, dat jij dat vindt. Maar ik hou op zijn zachtst gezegd absoluut niet van kinderen dus ik wil ze er gewoon niet bij.