luuntje schreef:Een woongemeenschap kan ik mij voorstellen als ik alleen zou zijn.
Samen eten, wel je eigen ruimtes. Samen klussen en tuinieren. Lijkt mij wel gezellig.
Ja, dit zou ik ook wel fijn vinden denk ik.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Ik heb vogels en daarbij is een trio ontstaan. Een man en twee dames die samen hun eitjes in hetzelfde nest leggen en die ook alle drie samen groot brengen. De man besteed even veel aandacht aan beide dames en overdag zit hij dan op het nest terwijl de dames mogen relaxen
. 's avonds en 's nachts zitten de dames dan samen op het nest. Onderling klinkt het dus ook goed tussen hen.
één van de twee dames had dat ook echt nodig, want ze plakte als jonge vogel al bij andere dames aan voor steun.
lieveli schreef:Ha je zal maar 3 mannen hebben en dan krijgen ze de mannengriep. Huilen.
speedfiets_2 schreef:tylando schreef:Ik vind het een vreselijk programma. Die vent voelt zich echt het mannetje en die vrouwen zijn stel mutsen bij elkaar.
Je ruikt gewoon de overheersing van die vent in sommige dingen.
Nee ik zap gelijk weg erbij. Heb t uit verveling ooit gekeken, maar
Dit gevoel krijg ik ook inderdaad.
Ik ben wel bekend met polygame relaties waarbij ze verliefd zijn op elkaar en ieder op het zelfde niveau verkeren in de hiërarchie. In die situatie zou ik open staan voor een andere vrouw. Maar ook echt alleen wanneer we alle dezelfde gevoelens voor elkaar hebben en op dezelfe plaats staan.
Situaties zoals in sisterwives krijg ik alleen maar kriebels. Ze lopen allemaal maar achter die vent aan. Ik vind dat er maar weinig sprake is van gelijkheid. Iets wat voor mij een van de belangrijkste punten is in een relatie.
Palmera schreef:lieveli schreef:Ha je zal maar 3 mannen hebben en dan krijgen ze de mannengriep. Huilen.
Drie begravenissen regelen, zo vermoeiend!
Cayenne schreef:Ik vind het programma ook niet leuk. De man is heel zelfingenomen en staat 'bovenaan de pikorde', ook al laten ze het soms overkomen alsof dat niet zo is.
Misschien een beter voorbeeld (hoewel, misschien ook niet). Ik heb vogels en daarbij is een trio ontstaan. Een man en twee dames die samen hun eitjes in hetzelfde nest leggen en die ook alle drie samen groot brengen. De man besteed even veel aandacht aan beide dames en overdag zit hij dan op het nest terwijl de dames mogen relaxen
. 's avonds en 's nachts zitten de dames dan samen op het nest. Onderling klinkt het dus ook goed tussen hen.
Ik noem hen dus ook Sister Wiveséén van de twee dames had dat ook echt nodig, want ze plakte als jonge vogel al bij andere dames aan voor steun.
Bij de serie Sister Wives klikt het onderling niet altijd even goed. Ze zeggen dan wel dat er geen jaloezie is, maar soms druipt het er gewoon vanaf.