Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Echt jammer idd, dat die sneeuw na een halve dag alweer weg was..
verootjoo schreef:Ik vind autorijden in de sneeuw ook heel erg leukal sta ik met heel NL in de file, zo mooi hoe de wereld wit wordt!
Santigo_ schreef:verootjoo schreef:Ik vind autorijden in de sneeuw ook heel erg leukal sta ik met heel NL in de file, zo mooi hoe de wereld wit wordt!
Zo liep ik gisteravond naar mijn auto, ohh sneeuw!! Kijk hoe mooi jongens! Onderweg vervolgens als een kind in de auto door alle sneeuw. En toen ik thuis was overenthousiast tegen mijn vriend: het sneeeeeuwt! Kijk! Kijk dan! Kijk hoe mooi weer overal!![]()
Ik heb nogal wat blikken gekregen alsof ik rijp was voor het gekkenhuis
Cinnepin schreef:Ik ben van 84 en ja ik heb in mijn jeugd ook wel op natuur ijs geschaatst. Ik heb fibromyalgie en kan echt niet tegen de kou. Ik krijg er een enorm pijnlijk en stijf lichaam van. Ik sta soms 3 per dag onder de douche om mijn lichaam op te warmen om de stijfheid en pijn te verlichten. Nee geef mij het warme weer maar.
het liefst blauwe koude lucht en goed koud. Pak sneeuw is ook erg welkom. Kan er inderdaad heerlijk van genieten als de wereld wit wordt. Sta dan als eerste buiten in de sneeuwvlokjes om het te bewonderen. Santigo_ schreef:verootjoo schreef:Ik vind autorijden in de sneeuw ook heel erg leukal sta ik met heel NL in de file, zo mooi hoe de wereld wit wordt!
Zo liep ik gisteravond naar mijn auto, ohh sneeuw!! Kijk hoe mooi jongens! Onderweg vervolgens als een kind in de auto door alle sneeuw. En toen ik thuis was overenthousiast tegen mijn vriend: het sneeeeeuwt! Kijk! Kijk dan! Kijk hoe mooi weer overal!![]()
Ik heb nogal wat blikken gekregen alsof ik rijp was voor het gekkenhuis
helaas is alles alweer weg... Evel_Knievel schreef:Cinnepin schreef:Ik ben van 84 en ja ik heb in mijn jeugd ook wel op natuur ijs geschaatst. Ik heb fibromyalgie en kan echt niet tegen de kou. Ik krijg er een enorm pijnlijk en stijf lichaam van. Ik sta soms 3 per dag onder de douche om mijn lichaam op te warmen om de stijfheid en pijn te verlichten. Nee geef mij het warme weer maar.
Ik dacht heel even te lezen dat je 84 was![]()
Maar terug ontopic: ik hou ook van de winterhet liefst blauwe koude lucht en goed koud. Pak sneeuw is ook erg welkom. Kan er inderdaad heerlijk van genieten als de wereld wit wordt. Sta dan als eerste buiten in de sneeuwvlokjes om het te bewonderen.