Werkgever communiceert niet.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Werkgever communiceert niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 20:18

Oke, netjes van je. Maar als die baas zich zo blijft gedragen kun je hem nu wel van repliek dienen. Gewoon luid en duidelijk zeggen dat hij zich normaal moet gedragen en niet zo kinderachtig moet doen. Het enigste wat er kan gebeuren is dat hem de stoom uit de oren komt en je wil ontslaan en dat doet hij niet want dan is er te weinig personeel. Maar je hoeft echt niet alles van hem te pikken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 11:23

En dat is ook om je collega's te helpen hè, als hij zo respectloos op jou reageert zal hij vast ook weinig moeite hebben om dat ook bij anderen te doen...zulke mensen kunnen er goed van opknappen als iemand opstaat en dergelijk gedrag niet pikt :)

Is voor jezelf ook goed trouwens, voel je je een stuk sterker en zelfverzekerder door dan de stress die je nu ervaart door zijn flauwe gedoe.

Je zit in de ideale positie om niet bang te hoeven zijn, hij is meer afhankelijk van jou dan jij van hem :D

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 22:35

Wat een vervelende situatie. Probeer er maar het beste van te maken, maar steek er ook niet te veel energie in. Hopelijk is het dan vol te houden tot eind april.
Hoe is het nu?

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 22:44

...en als het niet vol te houden is: meld je je andermaal ziek.

Kom je bij de bedrijfsarts: pesterij op het werk en verziekte werksfeer.
Laat de baas maar in zijn sop gaar koken en steek je energie in solliciteren.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-18 23:47

Ik ben inmiddels vandaag weer aan het werk gegaan.
Afgelopen week 1 keer hem te pakken gekregen, daarna heb ik het bij 1 mail gehouden dat ik de rest van de week niet kwam en geen antwoord op gehad. Voor de rest geen commentaar op gehad dus het zal wel goed zitten, heb mijn best gedaan.

We gaan het zien hoe komende 2 maand gaan.