Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Speirs schreef:Niet te moeilijk maken, gewoon even aanbellen om kennis te maken of nodig ze uit bij jou.
Hoe weet je eigenlijk dat ze geen nl spreken? Als ze je ontlopen heb je het misschien nog niet kunnen horen en brullen ze lekker tegen weldaaelkaar in hun eigen taal
pillow schreef:Een niet nederlands sprekend gezin uit India in een koophuis? ook bijzonder
In India wonen ook hoogopgeleide mensen die wel eens in het buitenland gaan werken
Bijvoorbeeld, of een ander scenario.
Jolien87 schreef:Politie inschakelen is ook absoluut nog niet in ons opgekomen.
Uitnodigen voor het eten past niet bij ons, op de thee of koffie vinden we geen enkel probleem maar uitgebreid gaan eten op de eerste 'date' ligt wel buiten onze comfort zone.
Ik ben momenteel ook niet mijn beste zelf en mijn stressniveau rijst behoorlijk de pan uit wat me vrij prikkelbaar maakt. Vanavond was ik dus al zover om dan maar te gaan verhuizen, geheel onredelijk natuurlijk maar het idee dat we de rest van ons leven hier naast moeten wonen maakt me nu al krankjorum.
tokedri schreef:Jolien87 schreef:Politie inschakelen is ook absoluut nog niet in ons opgekomen.
Uitnodigen voor het eten past niet bij ons, op de thee of koffie vinden we geen enkel probleem maar uitgebreid gaan eten op de eerste 'date' ligt wel buiten onze comfort zone.
Ik ben momenteel ook niet mijn beste zelf en mijn stressniveau rijst behoorlijk de pan uit wat me vrij prikkelbaar maakt. Vanavond was ik dus al zover om dan maar te gaan verhuizen, geheel onredelijk natuurlijk maar het idee dat we de rest van ons leven hier naast moeten wonen maakt me nu al krankjorum.
Ik zou eerst eens gaan praten i.p.v. deze in mijn ogen overdreven reactie
Je hebt ze nog nooit gesproken
. Maar ik zou beginnen met even langs gaan en handje schudden. Gewoon onder het motto: jullie hebben het vast druk gehad maar wij zijn die en die, hebben jullie zin om binnenkort even op de koffie te komen zodat we elkaar leren kennen? Aan de hand van de reactie weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.