Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mrie schreef:Wat zijn jullie braaf... Of iegenlijk wat ben ik dat niet.
Mooi kop nog een poosje dicht houden, geen hundjes wakker maken en verkopen die hap. En geen haan die er naar kraait. (ja nu dus wel want je hebt het op bokt gezet duh)
mrie schreef:Wat zijn jullie braaf... Of iegenlijk wat ben ik dat niet.
Mooi kop nog een poosje dicht houden, geen hundjes wakker maken en verkopen die hap. En geen haan die er naar kraait. (ja nu dus wel want je hebt het op bokt gezet duh)
chevax schreef:Als het zo vreselijk in de weg ligt, had je het al lang kunnen terugsturen. Kleine moeite, groot plezier. Hij heeft jou service verleend, probeer jij dat dan op jouw beurt ook te doen. Er zijn uiteraard tig redenen te bedenken waarom je dat niet zou doen, maar ook één hele goede om het wel te doen en dat is fatsoen.
* edit* en dan alle mensen die reageren met dat ze het zouden verkopen. Vaak zijn er twee kanten aan een verhaal en op basis van één kant roepen dat iemand het eigendom van een ander maar moet verkopen, vind ik toch wel ver gaan.
Petrichor schreef:Ik weet niet eens zijn adres, ook niet te vinden op internet dus dat wordt hem sowieso niet.
Een zadel zomaar verkopen wat niet van mij is ga ik niet doen. Zou wel heel makkelijk zijn maar daar ben ik toch te eerlijk voor.
zanakuzies schreef:haha nou dat had ik na een paar maanden al verkocht als hij niet reageerd dan niet.
chevax schreef:Als het zo vreselijk in de weg ligt, had je het al lang kunnen terugsturen. Kleine moeite, groot plezier. Hij heeft jou service verleend, probeer jij dat dan op jouw beurt ook te doen. Er zijn uiteraard tig redenen te bedenken waarom je dat niet zou doen, maar ook één hele goede om het wel te doen en dat is fatsoen.
* edit* en dan alle mensen die reageren met dat ze het zouden verkopen. Vaak zijn er twee kanten aan een verhaal en op basis van één kant roepen dat iemand het eigendom van een ander maar moet verkopen, vind ik toch wel ver gaan.
Tabaluga12 schreef:chevax schreef:Als het zo vreselijk in de weg ligt, had je het al lang kunnen terugsturen. Kleine moeite, groot plezier. Hij heeft jou service verleend, probeer jij dat dan op jouw beurt ook te doen. Er zijn uiteraard tig redenen te bedenken waarom je dat niet zou doen, maar ook één hele goede om het wel te doen en dat is fatsoen.
Eens..
Tigra_ schreef:Ik zie niet in waarom TS eigenlijk de moeite moet doen. Wel vreemd dat een zadelmaker een gloednieuw zadel dat nu inmiddels 1,5 jaar oud is en in waarde gedaald is zo lang laat liggen. Vraag me af of hij het wel weet of het gewoon weer vergeet nadat je hem gebeld hebt. Misschien gelijk een datum en tijd afspreken om te komen halen?
Lizzyy schreef:Tigra_ schreef:Ik zie niet in waarom TS eigenlijk de moeite moet doen. Wel vreemd dat een zadelmaker een gloednieuw zadel dat nu inmiddels 1,5 jaar oud is en in waarde gedaald is zo lang laat liggen. Vraag me af of hij het wel weet of het gewoon weer vergeet nadat je hem gebeld hebt. Misschien gelijk een datum en tijd afspreken om te komen halen?
Omdat het zadel bij haar in de weg ligt
Lizzyy schreef:zanakuzies schreef:haha nou dat had ik na een paar maanden al verkocht als hij niet reageerd dan niet.
En dan staat hij opeens op de stoep. En dan? Wat een rare opmerking.
@TS: hup in de auto stappen, zadel terugbrengen en bonnetje geven van de benzine. Klaar, probleem opgelost en frustratie weg. Actie gaan ondernemen!
zanakuzies schreef:Dan had hij moeten komen opdagen na 4x bellen. Is toch zn eigen schuld. Als zoiets al zolang bij mij ligt wordt het mijn eigendom