Hoe vind ik een date voor mijn lesbische vriendin?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

YellowLeaf

Re: Hoe vind ik een date voor mijn lesbische vriendin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:19

Omdat het overkomt alsof ze zo wereldvreemd is dat ze dat zelf niet kan..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:20

Moderatoropmerking:
Aangezien er wat onduidelijkheid lijkt te zijn over of dit topic is toegestaan plaats ik hier even een berichtje. Bokt is geen datingsite, dus topics waarin gezocht wordt naar een date zijn niet toegestaan, maar topics waarin tips gevraagd worden voor datingsites of andere manieren om iemand te leren kennen zijn wel toegestaan. De opzet van dit topic is dus wel toegestaan. :)

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-18 18:27

Oh ik zie nu dat de OP nu een beetje oenig staat, vrij kort door de bocht. Ik zal hier nog even proberen uit te leggen wat mijn bedoeling is met het openen van dit topic.

Ik wil graag mijn vriendin Fietje verrassen met een leuke (blind) date, ze is binnenkort jarig en dat leek me een toffe verrassing. Ze is niet wereldvreemd of digibeet, ze kan prima zelf online daten, maar het is gewoon niet zo makkelijk om iemand te vinden (zeker niet voor een gevoelige slimme lesbische cavialiefhebber). Ik ben op zoek naar manieren om iemand te vinden, anders dan via een datingsite of datingapp. De eerder genoemde PANN feesten bijvoorbeeld. Maar misschien weet iemand wel een speciaal forum voor holebi cavialiefhebbers die ook nog eens van bordspellen houden, waar ik haar dan op kan wijzen.

Ik hoop op nog veel constructieve bijdragen aan dit topic!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:39

Geef haar dan twee kaartjes voor zo een feest en ga met haar mee?
Dat vind ik het minst vreemd en zelfs een leuk kadootje.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:45

Anoniem schreef:
Geef haar dan twee kaartjes voor zo een feest en ga met haar mee?
Dat vind ik het minst vreemd en zelfs een leuk kadootje.

Dat is nog eens een leuk idee, kan je haar wingwoman zijn, haaave you met Fietje...!

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-18 18:55

Ja ik denk dat dat idd een heel goed idee is! Toch hoop ik nog op het holebi cavialiefhebbersforum....

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:13

Maar wat doe je dan met je vraag op een paardenforum? Kun je niet beter zoeken op een knaagdieren- of bordspellenforum? Natuurlijk zitten hier ook wel knaagdierliefhebbers, maar het lijkt mij dat je meer kans maakt op een knaagdieren- of bordspellenforum.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:38

Ik zou echt not amused zijn als ik een date kreeg voor mijn verjaardag. Sowieso snap ik niet dat iedereen altijd een liefdesleven moet worden aangesmeerd.

Een kaartje voor een PANN-feest is wel leuk. Maar ik zou haar niet met een date opschepen. Die kan ze zelf wel zoeken lijkt me :)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:46

Zo gek is haar vraag toch niet? Blind dates zijn tegenwoordig hartstikke normaal. Kijk dat het niks voor jou is moet je zelf weten.

Volgens mij zoekt TS gewoon een site/plek/iets waar ze mensen kan zoeken voor blind dates. En tja dan kom je toch op een tinder/lexa/weet ik het

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 12:23

Geen idee of het nog bestaat; Expreszo had vroeger ook een datinggedeelte waar je een oproepje kan plaatsen.

Opgeven voor het programma First Dates is ook een leuk idee! :))

PANN feestjes moet je van houden, wel leuk om samen heen te gaan!

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 19:25

linnnh schreef:
Geen idee of het nog bestaat; Expreszo had vroeger ook een datinggedeelte waar je een oproepje kan plaatsen.

Daar dacht ik idd ook gelijk aan. Het bestaat nog wel maar die richten zich op jongeren t/m 25 jaar dus helaas niet de goede plek voor de vriendin van de ts. Ik vond dat vroeger wel altijd een heel leuk magazine.

jonneke1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 14:17

Gewoon naar PANN gaan daar heb ik mijn vrouw ook ontmoet!