Mensen met Tinder sprookjes ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_KellyAV

Re: Mensen met Tinder sprookjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 10:28

Wat een leuke verhalen hier <3

Hier ook een tinder sprookje! Het begon met een superlike, en ik dacht oh dat zal er wel weer zo 1 zijn... Maar deze zag er wel goed uit! Dus een like terug. Communicatie ging toen erg lastig :') hij zat in het buitenland (voornamelijk op zee) en had alleen goede WiFi bij restaurants etc. Dus soms zeiden we weken niks tegen elkaar. Toen hij terug was wilde hij afspreken, maar ik vond het te snel :') (want eng). Dus m'n nummer gegeven en vanaf dat moment continu aan het appen met elkaar. Ik zou nog op vakantie gaan en daarna zouden we afspreken, zo gezegd zo gedaan. Hij kwam naar mij toe (in woon bovenin noord Holland, hij onderin zuid Holland) en het was vanaf moment 1 "goed". Onafscheidelijk en dat zijn we nog steeds, vanwege zijn werk is hij de hele week bij mij. Anderhalf jaar samen nu, en nog nooit ruzie gehad :+:

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:32

Hier ook vriend via Tinder! Ook sinds mei officieel samen Haha! In april begonnen met daten (1 april eerste date, wat een grap Haha!)

Emerelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:10

Hier ook via tinder :) deze maand een jaar samen..
Ook al vrij snel bij hem gaan wonen en 2 nieuwe kittens erbij hihi.
Tegenwoordig staat me pony ook vlakbij zijn/ons huis.
(woonden een eindje uit elkaar)

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 12:37

Hier ook een Tindersprookje! Alles ging hier heel snel, binnen 1,5 week na onze match hadden we een relatie :Y)
Hij was voor mij ook de eerste match en date ooit, dus dat maakt het nog een beetje extra bijzonder. Eerst lange afstand (90 km) waardoor we elkaar 1 keer per week een paar uurtjes zagen. Dan kwam hij op dinsdag na school naar mij toe en hadden we de avond samen. In het weekend werkte ik hele dagen.
Een half jaar later zijn we gaan samenwonen en afgelopen dinsdag waren we alweer twee jaar samen! <3

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:22

Jep hier ruim 2 jaar samen en 1 jaar samenwonend. :)
We woonden 90km uit elkaar dus vandaar dat we maar lekker samen gingen wonen

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:51

Hier ook een Tinderkoppel :D het kan echt :)) zelfs in 'mijn tijd' van tinderen was het een app die vooral bekend stond als leuk tijdverdrijf, weinig kans op iets serieus en vooral bemand door specifieke typejes. Die er uiteraard ook tussen zaten :')

Maar ik had een match met een leuke jongen en ik kon er maar niet op komen waar ik hem van kende. Dat was dus ook wat ik vroeg als opening: waar ken ik jou in vredesnaam van.
:+

We bleken op dezelfde middelbare school gezeten te hebben. We raakten aan de praat en raakten vooral niet uitgepraat. :D na een week wat afgesproken en met sluitingstijd uit het café geveegd. Door omstandigheden pas na 2 weken een tweede date maar daarna lieten we er niet meer zo lang tussen zitten. :D helaas woonden we wel vrij ver van elkaar dus zagen we elkaar vooral in het weekend. Toen we onze eerste date hadden, had hij overdag een sollicitatiegesprek en werd aangenomen in Den Haag. Ik woonde nog in mijn huisje in Den Helder en had daar mijn werk. Voorjaar 2015 ben ik gaan zoeken naar ander werk en werd daar aangenomen. Uiteindelijk zijn we in de zomer van 2015 gaan samenwonen in Den Haag. Na 1,5 jaar een huis gekocht. In april zijn we al weer 4 jaar samen en nog steeds hartstikke verliefd. :)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 20:10

Leuk!

Mijn vriend en ik hebben elkaar ruim anderhalf jaar geleden leren kennen via tinder :D
Gelijk toen ik hem aan zag komen lopen wist ik dat ik hem enorm leuk vond! Ik had voor hem al twee dates gehad die eigenlijk niets waren, dus dit was een heel welkome afwisseling. Op de eerste date zijn we nog tot 3 uur 's nachts in de auto blijven praten omdat het zo goed klikte :)
Toen zijn we dus maar door gegaan met daten! We studeren nu in dezelfde stad en we zetten steeds meer kleine stapjes richting samenwonen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 07:32

Hier ook! Mijn allereerste tinderdate en was gelijk raak! Nu 4,5 jaar later en we wonen nu
sinds een halfjaar samen :)

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 08:25

Jaaa, ik mag mij hier ook melden!! *\o/*

Alweer twee jaar geleden dat mijn vorige relatie strandde. Mijn vriendinnen installeerde Tinder op mijn telefoon. Leuk bijkomstigheid: zij zaten te Tinderen (allebei vaste relatie) voor mij _O- Ik weet niet eens of ik mijn vriend zelf een like heb gegeven of dat zij dat gedaan hebben :=

Bijna twee jaar geleden de eerste (Tinder)date gehad, het klikte goed en vrij snel daarna kregen we iets. Inmiddels bijna een jaar zo goed als samenwonend :D

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 08:38

Yep hier ook, eerste match en daarna tinder verwijderd want ik vond het verder niets voor mij. Kennen elkaar een jaar nu.

LexLester

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 09:29

Wij hebben elkaar ook leren kennen via Tinder. Achteraf hadden wij elkaar al vaak zat tegen het lijf kunnen lopen, maar dat is nooit gebeurd. Ondertussen zijn wij bijna 2 jaar samen en wonen wij samen!! Het was toen al goed zoeken op Tinder, de meesten zaten er niet op voor een relatie. Volgens mij is het nu alleen maar erger geworden.. erg jammer.

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 09:31

Ik ben ook al 3 jaar samen met mijn tinderdate hihi. Inmiddels wonen we ook samen en hebben we een kat :).
Grappig feitje is dat mijn moeder nu ook al anderhalf jaar samen is met haar vriend die ze via tinder kent!

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 09:48

Ja hier een ook een super match via Tinder!
Alweer 1 jaar samen en ook plannen om te gaan samenwonen :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 09:58

Denise_Storm schreef:

Alweer twee jaar geleden dat mijn vorige relatie strandde. Mijn vriendinnen installeerde Tinder op mijn telefoon. Leuk bijkomstigheid: zij zaten te Tinderen (allebei vaste relatie) voor mij _O- Ik weet niet eens of ik mijn vriend zelf een like heb gegeven of dat zij dat gedaan hebben :=

Bijna twee jaar geleden de eerste (Tinder)date gehad, het klikte goed en vrij snel daarna kregen we iets. Inmiddels bijna een jaar zo goed als samenwonend :D

**\O/**

En jij komt met jouw tinderlover op de bruiloft van mijn tinderlover en mij <3

Lang leve Tinder en bokt!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 09:59

Ik ken mijn vriend ook via Tinder!
Was net een week uit tussen mijn ex en mij en een vriendin zei voor de grap OH NU KAN JE OOK OP TINDER :') Helemaal niet serieus gaan swipen ook niet met de intentie iets serieus te vinden, maar toen aan de praat geraakt met Freek <3
Paar weken later dan toch maar op date gegaan, nog steeds sceptisch, maar ook in het echt was er zo'n enorme klik. We passen echt PERFECT bij elkaar.
Waren in november alweer 3 jaar samen en wonen in mei alweer 2 jaar in ons koopappartement. :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:13

Heel leuk om al die succes verhalen te lezen!

Hier ook een, ontmoet november 2016 en rond januari had ik praktisch al mijn spullen al bij hem staan.

Hij gaf mij een superlike en ik na zijn onduidelijke foto’s een gewone like, gesprek en zoooo veel raakvlakken. Vanwege medische taferelen van mijn kant moest ik 2x onze eerste date afzeggen, maar de derde was raak en hoe <3

Nog steeds hartstikke verliefd en gelukkig en zijn we nu in verwachting van ons eerste kindje.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:56

Jaaa hier nog iemand! <3

Na een relatie van 8 jaar met mijn ex een poosje de vrijgezel uitgehangen en toen uit verveling 'savonds op de bank swipen. Daar kwamen eigenlijk maar twee jongens uit die wel leuk overkwamen waarvan de ene direct vroeg om te daten. De andere vroeg dat wat later maar omdat ik al aan het daten was met de eerste vond ik dat niet netjes en heb dat ook eerlijk gezegd dus dat contact verwaterde.

Uiteindelijk werd het niks met die ene jongen want we bleken totaal niet bij elkaar te passen. Weer gaan swipen en weer een match met 'de andere'. Hij vroeg mij of ik inmiddels wel kon daten en dat hebben we gedaan en het was direct raak eigenlijk :D Inmiddels zijn we ruim een jaar samen en dat blijft hopelijk nog heeeeel lang zo!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:10

Hier ook een Tinder koppel
Bijna 3 jaar samen, bijna jaar getrouwd en onze kleine is inmiddels bijna 1,5 jaar.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:11

Jep! Hier ook een Tinderprins op het voskleurige paard :')
Ik heb écht lang getinderd, af en aan, soms maanden niet en dan ineens dagen heel intensief. Enkele dates gehad, ook via een andere datingsite een korte tijd gedate met iemand, maar het was toch nooit echt wat. Vaak hoorde ik na date 1 niks meer, of er kwam gewoon nooit een date. Tot die beruchte match in april afgelopen jaar haha.

Ik weet nog dat ik onwijs twijfelde omdat hij met een paard op de foto stond en ik eigenlijk de ervaring had dat paardenmannen op Tinder erg vervelend waren :') Maar hij reed western, net als ik, dus ik waagde de gok. Na de match stuurde hij al vrij snel een bericht en raakten we aan de praat. We schakelden al snel over naar whatsapp en spraken af. De avond was echt mega leuk en ik voelde echt van alles op weg naar huis. Vooral angst dat hij het niks vond :+
Maar niets bleek minder waar, na nog een paar dates hadden we eigenlijk wel al door dat we erg graag bij elkaar waren, en begin mei was het dan ook officieel en sindsdien erg gelukkig. Een weekje op vakantie geweest(met zijn familie), en we doen gewoon onwijs veel leuke dingen.

Dus wat mij betreft is Tinder echt niet alleen een vleeskeuring hihi

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:30

Hier ook een geslaagde tindermatch! :))

Ik wilde nog helemaal geen relatie/vaste dingetjes en gebruikte tinder echt als tijdverdrijf (af en toe eens een leuke date met een leuke meid en daarna niets meer laten horen := , ja ik was echt zo'n poedersuiker.. ) Tot ik een match kreeg met mijn huidige vriendin.

Eerste date raakte we al niet uitgepraat en na een date of 3 toch wat 'officieler' gaan daten. Inmiddels bijna een jaar verder en nog steeds heel erg veel kriebels als ik d'r zie, spreek, aan haar denk etc :+:

Ik had dit nooit verwacht, maar ben helemaal happy!! <3

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:37

Wat veel verhalen! En ook veel mensen die erg snel zijn gegaan! :o :P

Ik maakte na de zoveelate tinder fail nog 1 x tinder aan, ik was er klaar mee... tot er toch wel een hele leuke jongen voorbij kwam!

Onze 1e date was in oktober 2016, een wandeling in het bos, daarna eten en ons DOOD geschrokken toen iemand (in de tijd van de horror clown) ineens voor de auto stond toen we daar aan het praten waren _O-

2 dagen later hadden we een 3 daagse date en gelijk was het gevoel goed!

Toen ik voor 6 dagen naar IJsland ging eind november moest ik alleen maar aan hem denken, nog nooit had ik zo'n verliefd gevoel bij iemand gehad (en dan ben je 27 :+)
19 november hadden we verkering, hij vroeg me via een sinterklaasgedicht <3

In December 2016 gingen we voor het eerst samen weg, een lang weekend naar Maastricht. Vele vakanties volgden... maart Bad Harzburg, april Rome, juli Schiermonnikoog, september Tenerife, december Belgie.

De plannen voor samenwonen kwamen... waar? Want we woonden 60 km uit elkaar... ik werkte en sportte totaal de andere kant op. Hij heeft een vaste baan en alles in zijn woonplaats. Toen zag ik een vacature in die omgeving voorbij komen en JA HOOR ik werd aangenomen := en zo ging het wel heel erg snel!
Inmiddels wonen we (bijna) officieel samen, mijn huur is opgezegd (1 maart) en zijn we aan het kijken voor een koophuis.

Hoe snel kan je leven veranderen... dit had IK NOOIT zo snel verwacht, maar wat ben ik er blij mee <3

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:51

Mooi verhaal.

Hier ook een Tindersprookje.
Op 4 maart hadden we onze eerste date. Liefde op het eerste gezicht.
1 april kreeg ik de sleutel van mijn huurwoning.
Op 2 april kwam hij slapen en is niet meer weggegaan.
12 april gingen we een week naar curacao.
28 augustus de sleutel gekregen van ons koophuis.

Dus ook wij gaan heel snel haha. Maar het voelt allemaal geweldig.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:59

Ik verbaas me er ook over hoe snel dingen gaan bij sommigen. Als het goed voelt is het goed, maar samen een huis kopen na nog geen jaar is wel heul snel :o

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:48

Ik word hier zo blij van :D En snel is ook maar relatief. Als het goed voelt, voelt het goed :)

Hier een tinder-sprookje in wording hehe. Heeeeel veel getinderd, soms wat fanatieker en soms maanden niet. Op een gegeven moment aan de praat geraakt met iemand waar ik normaal veel sneller weg had geswiped omdat hij niet in mijn 'plaatje' paste (erg he :') ) maar dat ijs was binnen 2 tellen gebroken. Op 2e kerstdag heeft hij een etentje met zijn ouders afgezegd en hebben we elkaar voor het eerst gezien. Nu zijn we 2 dates verder en is het errug leuk. Ik had hem in eerste instantie na onze eerste date gezegd dat ik het erbij wilde laten. Dag later vreselijk spijt dus toch weer geappt en open kaart gespeeld dat ik eigenlijk gewoon een beetje bang was om me open te stellen. Ik was overtuigd dat ik het verpest had met die stunt :') . Maar inmiddels een paar paniekbuien van mijn kant verder heb ik hem nog steeds niet weggejaagd hehe. Let the fairytale begin..... :o

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 14:36

Mri schreef:
Denise_Storm schreef:

**\O/**

En jij komt met jouw tinderlover op de bruiloft van mijn tinderlover en mij <3

Lang leve Tinder en bokt!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Jaaaa, en dankzij onze Tinderperiode heb ik er ook nog eens een super fijne en lieve vriendin bij - voel je aangesproken Mri! - *\o/* <3