Hier ook een tinder sprookje! Het begon met een superlike, en ik dacht oh dat zal er wel weer zo 1 zijn... Maar deze zag er wel goed uit! Dus een like terug. Communicatie ging toen erg lastig
hij zat in het buitenland (voornamelijk op zee) en had alleen goede WiFi bij restaurants etc. Dus soms zeiden we weken niks tegen elkaar. Toen hij terug was wilde hij afspreken, maar ik vond het te snel
(want eng). Dus m'n nummer gegeven en vanaf dat moment continu aan het appen met elkaar. Ik zou nog op vakantie gaan en daarna zouden we afspreken, zo gezegd zo gedaan. Hij kwam naar mij toe (in woon bovenin noord Holland, hij onderin zuid Holland) en het was vanaf moment 1 "goed". Onafscheidelijk en dat zijn we nog steeds, vanwege zijn werk is hij de hele week bij mij. Anderhalf jaar samen nu, en nog nooit ruzie gehad
deze maand een jaar samen..
het kan echt
zelfs in 'mijn tijd' van tinderen was het een app die vooral bekend stond als leuk tijdverdrijf, weinig kans op iets serieus en vooral bemand door specifieke typejes. Die er uiteraard ook tussen zaten 
Ik weet niet eens of ik mijn vriend zelf een like heb gegeven of dat zij dat gedaan hebben