Hoeveel vragen voor 10 dagen logeren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Princesj

Re: Hoeveel vragen voor 10 dagen logeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:56

Andersom, ik kreeg voor mijn stage €35,- per week voor de boodschappen, rest was aanwezig. Op 10 dagen zou dat dus ongeveer €50,- zijn.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 19:42

Intern stage lopen is bij mij eigenlijk niet mogelijk. Ik heb de paarden (helaas nog) niet aan huis.
Als haar moeder thuis was geweest die week dan was ze niet in huis gekomen, maar vanaf haar vader is het twee uur met de bus (slechte aansluitingen) want hemelsbreed is het niet veel verder dan vanaf haar moeder. Dus ik heb zelf aangeboden dat ze dan bij mij mocht komen logeren, ouders zijn later gekomen met hoeveel geld wil je voor het eten hebben.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 19:56

crazycactus schreef:
[naam] schreef:
Zij helpt jou en loopt stage dus doet klusjes. Dat scheelt jou weer tijd. Zij helpt jou, ik zou geen geld aannemen. Bovendien eet een kind van 15 ook niet de oren van je hoofd.

Ahummm zeker geen pubers in huis.. Hier eten ze alles wat los en vast zit. Toen ik nog een pleegkind in huis had ging er alleen al 1,5 brood per dag doorheen.

Hier gaat er geen anderhalf brood per dag doorheen met pubers.

Als ze paard mag rijden en je brengt haar ook naar wedstrijd kan ik me wel voorstellen dat de ouders het aanbieden. Zou zelf geen richtprijs weten!

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 20:07

Ik zou persoonlijk voorstellen dat de stagiaire jullie een keer mee neemt naar de friettent. :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 20:12

Ik vind dat je geen geld moet vragen, zeker omdat ze je ook niet geheel onbekend is.
Bij een stage moeten er altijd wel wat )lichte' klusjes verricht worden en is het niet alleen maar paardje aaien en toekijken met de handen in de zakken. Ik ben persoonlijk van mening dat een stagiaire best iets mag krijgen voor gedane klusjes, dus gratis kost en inwoning is een mooie tegenprestatie. Zeker omdat het maar om anderhalve week gaat, ik zou er zelf niet de hand voor op durven te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 20:22

Een echt laag bedrag vragen: 25,-, of helemaal niks.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 20:24

xApple schreef:
Nah dat ben ik echt niet met je eens. De volledige verantwoordelijkheid houden de ouders altijd zelf. Zij kiezen er bewust voor hun dochter bij deze mensen onder te brengen. Daarbij is het meisje 15 en ook al zelf verantwoordelijk voor een deel van haar leven hoor ze is geen 2

Logees (minderjarig) vallen onder de verantwoordelijkheid van de gastheer/vrouw.
Logees (ook volwassenen) vallen ook onder de AVP van de gastheer.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 20:33

Kady1 schreef:
Ik denk dat ik iets van 25 euro vraag en daar gezellig een x frietje van haal of keer pizza bestellen ofzo.

Dit vind ik wel een goede! Hebben de ouders wat minder een schuldgevoel en doen jullie er echt wat leuks mee, eventueel met Ben & Jerry's na :D