Kleding ruikt snel :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:18

Ben je niet zwanger? ;)

Zwangeren krijgen vaak een gevoeligere neus toch?

Ik zou het gewoon bespreekbaar maken, die minder fijne geuren bij jou op kantoor. Of standaard een raam open bij jou jn de beurt.
Het is belangrijk dat je een fijne werkplek hebt, toch?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 20:28

superlotje schreef:
Ben je niet zwanger? ;)

Zwangeren krijgen vaak een gevoeligere neus toch?

Ik zou het gewoon bespreekbaar maken, die minder fijne geuren bij jou op kantoor. Of standaard een raam open bij jou jn de beurt.
Het is belangrijk dat je een fijne werkplek hebt, toch?

Dat hoop ik toch niet... :o

Maar dan zou ik volgens mij ook gevoelig zijn voor lekkere geuren. Die zouden dan ook too much zijn.

Ventilatie op kantoor is inderdaad een dingetje, doen we niet aan omdat we veel vrachtwagens langs hebben rijden of zelfs staan te lossen onder druk (chemicaliën).

Het plezier dat ik in mijn werk heb, overstemt heel erg veel. Daarnaast wen je wel aan een geur, die geur op kantoor ruik ik zelf allang niet meer.

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:36

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:38

Hang je kleding gewoon te luchten voor het raam. Wat ik ook nog wel eens doe is mijn kleding op een hangertje in de douche en dan laten stomen zeg maar. Als het regent is buiten hangen geen optie.
Ik heb jaren geleden een zwarte skinny jeans gekocht die muf rook. Na meerdere keren wassen met van alles en nog wat, rook de broek nog. Ik heb eens navraag gedaan maar broeken worden in containers verscheept en ze willen dan nog wel eens middeltjes in de container spuiten tegen ongedierte.
Het grappige is, is dat ik die lucht bij elke zwarte broek ruik in de winkel. Bij blauwe niet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 20:54

Anoniem

Re: Kleding ruikt snel :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:45

Moderatoropmerking:
Er zijn enkele reacties uit het topic verwijderd die niet volgens de regels van Bokt waren of een reactie daarop. Graag nu het verzoek om weer ontopic te gaan in dit topic.