sta al 3 kwartier voor de poort te wachten! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sta al 3 kwartier voor de poort te wachten!
ik studeer ook af dit jaar! Benieuwd welke studenten achter de namen zitten, via jullie profiel raak ik er niet aan uit
Ik zit in optie onderzoek! Lang leve geen klinieken
WillBokkers schreef:Voor de mensen die aangeven dat er nog kamers vrij zijn: zijn er bij deze kamers ook honden toegestaan?
Ik zit nog gigantisch te twijfelen om in Gent te gaan studeren.. maar een kamer heb ik ook nog niet
Oblicaja schreef:WillBokkers schreef:Voor de mensen die aangeven dat er nog kamers vrij zijn: zijn er bij deze kamers ook honden toegestaan?
Ik zit nog gigantisch te twijfelen om in Gent te gaan studeren.. maar een kamer heb ik ook nog niet
Ik weet dat er bij mijn toekomstig kot (begrensd) huisdieren zijn toegestaan. Er zijn al wat dieren dus weet niet precies maar je kan het vragen aan de eigenaar
WillBokkers schreef:Voor de mensen die aangeven dat er nog kamers vrij zijn: zijn er bij deze kamers ook honden toegestaan?
[/quote]
WillBokkers schreef:Bedankt voor de reacties!
Ik moet denk ik zelf eerst de knoop gaan doorhakken, want ik wil het wel erg graag, maar twijfel ook enorm. Ik moet mijn paarden er voor verkopen en weet dat de kans reëel is dat ik het niet haal. Op de open dag zeiden ze dat er een slagingspercentage van 16% is. Dat staat mij toch tegen, dan moet je veel opgeven voor niks.
Oblicaja schreef:WillBokkers schreef:Bedankt voor de reacties!
Ik moet denk ik zelf eerst de knoop gaan doorhakken, want ik wil het wel erg graag, maar twijfel ook enorm. Ik moet mijn paarden er voor verkopen en weet dat de kans reëel is dat ik het niet haal. Op de open dag zeiden ze dat er een slagingspercentage van 16% is. Dat staat mij toch tegen, dan moet je veel opgeven voor niks.
16%!!? Serieus!? Ik had eerder in ieder geval 20% gehoord....
WillBokkers schreef:Op de open dag werd 16% gezegd. Voornamelijk omdat Nederlandse studenten moeite hebben met het Belgische systeem en de studie gewoon erg zwaar is.
) extra studeren is ook geen wereldramp toch?Fellow schreef:Ik zou er gewoon voor gaan.. Heb zelf eigenlijk juist het idee dat Nederlanders over het algemeen een betere vooropleiding hebben gehad dan Belgen. Idd wat adventures01 zegt.. Ja als je geen exacte vakken hebt gehad op de middelbare dan sta je wel voor een grote opgave.![]()
En een jaartje (of twee) extra studeren is ook geen wereldramp toch?
Ik heb mn eigen pony ook meegenomen en heb mn vakken van het eerste semester gehaald, het kan echt wel!
Fellow schreef:Ja man ik heb ook zó lopen stressen van iedereen die me bang liep te praten.![]()
Heb zelf gymnasium met NT gedaan. Denk dat het zonder natuurkunde ook wel haalbaar is, moet je bij fysica wel direct goed meedoen en zelf veel opgaven maken. Verder heb je het voor andere vakken niet nodig.
Joh zo'n ijkingstoets zegt ook niet zo veel, ik geloof er echt in dat het uiteindelijk meer op discipline aankomt dan op voorkennis of 'slim' zijn.
.
IrisW schreef:Laat je niet afschrikken door die getallen. Er zijn genoeg studenten die er langer over doen, dat is meer regel dan uitzondering. Ik zelf ga 3 jaar langer erover doen dan de beoogde 6 jaar. Iedereen moet zijn weg vinden en heeft zo zijn persoonlijke redenen, dat maakt je geen slechtere dierenarts als je straks je papiertje hebt