Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sanso schreef:En even voor de duidelijkheid, een feestje is niet erg, mits in overleg en respectvol, echter zijn we er nu achter dat hij s*ks heeft gehad met twee verschillende (onbekende) meisjes in het huis.
Kelly_ann schreef:sanso schreef:En even voor de duidelijkheid, een feestje is niet erg, mits in overleg en respectvol, echter zijn we er nu achter dat hij s*ks heeft gehad met twee verschillende (onbekende) meisjes in het huis.
Als je 21 bent en nog bij je moeder woont dan is dit voor hem uiteraard een uitkomst geweest![]()
Ronduit vervelend en een smerig idee voor jou natuurlijk...
sanso schreef:Wat een reacties! Dat doet me goed. Ook al is het heel naar te lezen dat ik niet de enige ben
Hij is al jaren een vriend van de familie, 21 jaar oud en woont thuis bij zijn moeder.
Over het nooit meer op vakantie gaan; wij (ik en vriendlief) zijn graag thuis met zijn tweetjes en de dieren. We gaan niet graag op vakantie maar mijn ouders wouden graag nog met het hele gezin een keer weg.
Qua betaling zouden wij alleen eten en drinken voor hem regelen en dit is ook gebeurd. Verder zou hij niks krijgen en als hij dat zou krijgen kreeg hij dat nu zeker niet meer!
De honden gedroegen zich vanochtend al wat meer normaal, hoop dat er snel weer het oude ritme terug komt. Er is overigens ook geblowt.
Ook zijn er kussens kapot gebeten door de honden, waarschijnlijk door verveling.
En even voor de duidelijkheid, een feestje is niet erg, mits in overleg en respectvol, echter zijn we er nu achter dat hij s*ks heeft gehad met twee verschillende (onbekende) meisjes in het huis.
Kimbers schreef:Ah bah.. wat een smerig idee dat andere mensen seks hebben gehad in je huis. Ik zou echt pislink zijn.
Met 21 jaar hoor je toch echt beter te weten hoor. Dit getuigt simpelweg van een gebrek aan fatsoen.
Schoonmaken die handel en niet meer over nadenken. Klaar is Kees. Smerig vind ik het niet.Kimbers schreef:Ah bah.. wat een smerig idee dat andere mensen seks hebben gehad in je huis. Ik zou echt pislink zijn.
sanso schreef:We hadden express een bekende uitgekozen omdat hij de honden kent, en andersom. Ik had dit gewoon echt niet verwacht omdat ik het zelf ook nooit gedaan heb als ik op andermans huis moest passen (terwijl ik destijds een aantal jaar jonger was!)
Ik vind zijn leeftijd echt geen excuus. Ik ben even oud..
Brainless schreef:Kimbers schreef:Ah bah.. wat een smerig idee dat andere mensen seks hebben gehad in je huis. Ik zou echt pislink zijn.
Wij hebben ooit eens een jong stel in huis gehad (ruim 2 weken) als oppas.
Ik kan dan toch niet verwachten dat zij dan geen sex hebben?!
Als je niet wilt dat vreemde ooit sex hebben gehad in jouw huis, moet je een nieuwbouw huis kopen en nooit stellen laten logeren.
En ook niet in een hotel gaan slapen... die bedden worden vaak ook overal voor gebruikt.

Brainless schreef:Kimbers schreef:Ah bah.. wat een smerig idee dat andere mensen seks hebben gehad in je huis. Ik zou echt pislink zijn.
Wij hebben ooit eens een jong stel in huis gehad (ruim 2 weken) als oppas.
Ik kan dan toch niet verwachten dat zij dan geen sex hebben?!
Als je niet wilt dat vreemde ooit sex hebben gehad in jouw huis, moet je een nieuwbouw huis kopen en nooit stellen laten logeren.
En ook niet in een hotel gaan slapen... die bedden worden vaak ook overal voor gebruikt.
al krijgt degene die seks heeft in mijn huis ook een knal, want waarom zou je je in hemelsnaam niet kunnen bedwingen tot je weer onder je eigen dak bent.
daarom is het ook altijd verstandig om duidelijke afspraken te maken en er niet van uit gaan dat een ander net zo denkt als jij.