Tja..daten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 12:32

En dooorrrrrrr.....!
:evaw:

Ik snap werkelijk niet hoe je na 1 date al zo kunt denken.
En dat je niet doorhebt dat hij gewoon géén interesse heeft om met je te daten. Bij jou thuis langskomen, dat had hij waarschijnlijk wel gedaan. <<)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-01-18 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

LotteSmokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-18 12:33

Misschien is het bij hem niet zo goed gegaan. Maar ik vind het heel interessant om te lezen hoe jullie het zien en erover denken. Bedankt voor de reacties! :)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 12:39

Skessa_ schreef:
Sorry maar ik snap zijn reactie volkomen :=

Hij was moe, maar wilde toch met je afspreken. Dat is toch alleen maar positief? En dan ga jij zo lopen bitchen...

Als je hem echt leuk vind zou ik nog een sorry, was niet zo bedoeld achter aan gooien en anders lekker laten gaan.

Hier ben ik het wel mee eens. Tuurlijk is het jammer dat hij weinig geld heeft en moe is, maar hij wilde tòch met je afspreken. Ik vind het alleen maar goed van hem dat hij daar eerlijk over is. :)

Anoniem

Re: Tja..daten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:15

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:36

Ik zou echt al klaar zijn met een man die zegt dat hij krap bij kas zit bij een 2e date...been there done that.
Skip.... next please..

Nee ik zou echt afknappen van een man naar wat het lijkt dat hij zijn financiële zaakjes niet op orde heeft.

Verder vind ik niet gek dat jij zo hebt gehandeld, het is géén eenrichtingsverkeer.
Hij kan ook initiatief nemen en een date voorstellen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:44

Je reactie is prima. Laat hem maar een beetje zijn best doen. Blijf vooral naar je eigen onderbuikgevoel luisteren. Niks mis met jouw reactie, als hij je leuk vind, gaat hij maar wat harder lopen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:49

yvje86 schreef:
Ik zou echt al klaar zijn met een man die zegt dat hij krap bij kas zit bij een 2e date...been there done that.
Skip.... next please..

Nee ik zou echt afknappen van een man naar wat het lijkt dat hij zijn financiële zaakjes niet op orde heeft.

Verder vind ik niet gek dat jij zo hebt gehandeld, het is géén eenrichtingsverkeer.

Serieus? Ook wanneer je hem amper kent? Misschien is er een noodgeval tussen gekomen wat veel geld heeft gekost?
Ik vind dat nogal kortzichtig :o

Sorry TS, maar jouw reactie ging imo wel erg over de top. Als ik hem was had ik je ook in je sop laten gaar koken.
Je wist trouwens van tevoren al dat hij een 'badass' (wat een bewoording :') ) is en met veel meiden contact heeft, dus daar zou je ook niet over moeten miepen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 14:53

Cayenne schreef:
yvje86 schreef:
Skip.... next please..

Serieus? Ook wanneer je hem amper kent? Misschien is er een noodgeval tussen gekomen wat veel geld heeft gekost?

Sorry TS, maar jouw reactie ging imo wel erg over de top. Als ik hem was had ik je ook in je sop laten gaar koken.
Je wist trouwens van tevoren al dat hij een 'badass' (wat een bewoording :') ) is en met veel meiden contact heeft, dus daar zou je ook niet over moeten miepen.

Als die niet eens een drankje kan betalen, ja dan heb je het ergens krang zitten

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 14:55

eenitraM schreef:
Cayenne schreef:

Als die niet eens een drankje kan betalen, ja dan heb je het ergens krang zitten

Nou met de dure kerstmaand achter de rug en misschien nog meer geplande dingen vind ik dat niet heel raar hoor := als jij deze maand 4 verjaardagen en dingen gepland hebt met vrienden, kost dat over het algemeen ook geld :=

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 15:14

Ik denk eerlijk gezegd dat jullie niet echt een klik hebben.Dat is toch helemaal niet erg,je kunt nog eens verder kijken!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 15:23

Grappig iedereen zijn mening over de financiele situatie zonder dat iemand de reden weet.
mijn vriend is ook 32 en bezig met zijn laatste jaar van zijn opleiding omdat hij een carrière switch gemaakt heeft..
Mannen zijn in dat opzicht minder romantisch en creatief over het algemeen maar er zijn genoeg dingen te bedenken die leuk zijn? Het eerste jaar hebben wij ook low budget gedate, nu wij samen wonen gaat het beter en ik ben blij als hij eindelijk klaar is maar om daarom nou de liefde van je leven mis te laten lopen.. Ik vond het wel romantisch, boswandelingen, picknicken in het park, een flesje wijn open trekken op het dak van de flat.. juist daardoor moet je creatief worden.

Maar lekker door tinderen, ik heb ook heel wat gedate. Het levert in ieder geval leuke verhalen op!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 15:54

Je kunt inderdaad ook een boswandeling gaan maken,dat is gratis.Als je als vrouw meteen al voor je date moet gaan betalen,dan moet je er toch eens over na gaan denken of je wel een toekomst naar je zin met deze man zou kunnen hebben.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 15:59

anjali schreef:
Je kunt inderdaad ook een boswandeling gaan maken,dat is gratis.Als je als vrouw meteen al voor je date moet gaan betalen,dan moet je er toch eens over na gaan denken of je wel een toekomst naar je zin met deze man zou kunnen hebben.

Meen je dit? :')

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 16:49

Neverland schreef:
anjali schreef:

Meen je dit? :')

Ja. Wat is er mis mee?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 16:53

Vind je dat niet heel kortzichtig? Sinds wanneer is het not done om als vrouw te betalen?
Of is het een ongeschreven regel dat de man alles betaald? :')
Sinds wanneer is geld hebben de standaard? :=

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:17

zo te zien is anjali christenen misschien heeft zij nog het echte ouderwetse ( nee dit weet ik niet zeker!!) in haar hoofd dat de man betaald, kan hij dat niet is hij geen relatie/huwelijks kandidaat?

ik zou het ook niet erg vinden als ik als vrouw moet betalen. hebt er samen plezier van toch?
ik voel me altijd ongemakkelijk als er voor mij betaald word :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:42

Tja ik vind niet dat een man moet betalen, splitten is voor mij heel normaal, zowel met daten als in een relatie. Als ik iemand langer ken wordt er van beide kanten weleens getrakteerd.

Toch zou een man van 32 die blijkbaar niet zijn financieen op orde heeft een afknapper zijn voor mij. Niet omdat de man voor mij moet zorgen, maar ik wil graag dat iemand wel goed voor zichzelf kan zorgen. Als je dan niet genoeg buffer hebt om, na een eventuele tegenslag, een colaatje te kopen, knap ik daar wel op af.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:08

Ashleytjuhh schreef:
zo te zien is anjali christenen misschien heeft zij nog het echte ouderwetse ( nee dit weet ik niet zeker!!) in haar hoofd dat de man betaald, kan hij dat niet is hij geen relatie/huwelijks kandidaat?

ik zou het ook niet erg vinden als ik als vrouw moet betalen. hebt er samen plezier van toch?
ik voel me altijd ongemakkelijk als er voor mij betaald word :o

Ik ben inderdaad Christen,en daardoor zie ik relaties heel erg serieus.En een man hoeft echt niet rijk te zijn,maar als ik zijn drankjes meteen al moet betalen dan zet dat de toon,en dan kan of erger wil hij later ook niet betalen voor het levensonderhoud van zijn gezin.Iets anders is als je puur vriendschappelijk met iemand omgaat,zonder verdere toekomstplannen,dan kan de vrouw ,als ze rijker is,ook best iets betalen voor een man. Maar dat is dan geen daten met het oog op een serieuze relatie.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:26

Je maakt er echt een behoorlijk grote big deal van... zo te zien klikte het gewoon niet goed genoeg tussen jullie. Het is dan ook behoorlijk onverstandig hem dan nog als relatiemateriaal te zien want als het bij de tweede date al niet lekker lukt ga je gegarandeerd niet gelukkig worden.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:42

Je geeft zelf al aan dat je weet dat je voor klootzakken gaat, dan weet je ook dat je dit kunt verwachten.
Persoonlijk was ik niet eens op die eerste date gegaan, als iemand bij voorbaat al zo'n houding jegens mij heeft. (En al helemaaaaal niet in je eigen huis of bij hem thuis afspreken de eerste keren, je weet nooit wat voor gek je in huis haalt of iemand met je van plan is namelijk!)
Een man mag wel een beetje zijn best doen, net als dat jij je best doet; het is graag of niet!
Ik zou zeggen; Ga lekker aan jezelf en je zelfvertrouwen werken en begin pas met serieus daten voor een relatie als je echt zover bent. Dan trek je ook beter volk aan.
Kan je niet van de (foute) mannen afblijven tot die tijd, gebruik ze dan gerust voor de fun en de seks, maar kijk uit voor vervelende/ lastige situaties of verliefdheden en heb verder geen verwachtingen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:54

Jeetje sommige reacties vind ik echt bizar.. Ik snap je heel goed TS en de reactie die je gaf ook. Misschien omdat ik zelf ook zo ben.. Maar ik date niet ik heb een vaste relatie. Tegen jou zeggen dag ie moe is, jij geeft daar een reactie op en dan zeggen dat ie we wat anders gaat doen.. Beetje vreemd idd en ja als je zo moe bent niet te laat gaan slapen he! TS was sarcastisch in deze opmerking en niet aan het moederen over die man.

Respect dat je nog zo netjes reageert TS naar de mensen toe..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:58

Duidelijk is dat het niet klikt :Y)
Ik snap dat overanalyseren van whatsapp berichten niet zo :? waarom nog verder uitpluizen? Dit past niet, jammer, maar helaas. Next! :+

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:09

Ik vind het een beetje een bigdeal voor een tinderdate die je een keer hebt gezien :o

Punt 1; als een man mij zo behandelt neem ik mijn verlies en exit ik zijn nummer, NEXT.

Punt 2; als een tinderdate die ik een keer gezien heb me zo behandelt als jij hem behandelt had ik die tinderdate geblokkeerd :o

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:10

Ik vind je reactie niet heel raar hoor TS. Ik vind dat als hij geen geld heeft ook niet met jou op date kan. Het kan best dat hij ineens uitgaven heeft gehad maar je neemt geen meisje op date als je geen geld hebt. Maar dat terzijde.

Ik snap ts wel. Hij geeft aan dat hij moe is dus niet te laat. Jij zegt dat hij dan naar bed moet gaan en hij reageert dat hij dan wel naar iemand anders gaat. Misschien is je reactie niet helemaal gepast maar ik snap je irritatie wel. Lekker laten gaan die gozer! Klinkt alsof hij niet helemaal genteresseerd is in je.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:16

amado7 schreef:
Ik vind je reactie niet heel raar hoor TS. Ik vind dat als hij geen geld heeft ook niet met jou op date kan. Het kan best dat hij ineens uitgaven heeft gehad maar je neemt geen meisje op date als je geen geld hebt. Maar dat terzijde.

Ik snap ts wel. Hij geeft aan dat hij moe is dus niet te laat. Jij zegt dat hij dan naar bed moet gaan en hij reageert dat hij dan wel naar iemand anders gaat. Misschien is je reactie niet helemaal gepast maar ik snap je irritatie wel. Lekker laten gaan die gozer! Klinkt alsof hij niet helemaal genteresseerd is in je.

Maar hij geeft het toch juist ook van te voren aan dat hij geen geld heeft, of heb ik dat verkeerd gelezen? Het niet dat hij haar eerst mee op date neemt en het pas bij de rekening verteld.