Ik snap werkelijk niet hoe je na 1 date al zo kunt denken.
En dat je niet doorhebt dat hij gewoon géén interesse heeft om met je te daten. Bij jou thuis langskomen, dat had hij waarschijnlijk wel gedaan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Skessa_ schreef:Sorry maar ik snap zijn reactie volkomen![]()
Hij was moe, maar wilde toch met je afspreken. Dat is toch alleen maar positief? En dan ga jij zo lopen bitchen...
Als je hem echt leuk vind zou ik nog een sorry, was niet zo bedoeld achter aan gooien en anders lekker laten gaan.
[LZP] Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/* yvje86 schreef:Ik zou echt al klaar zijn met een man die zegt dat hij krap bij kas zit bij een 2e date...been there done that.
Skip.... next please..
Nee ik zou echt afknappen van een man naar wat het lijkt dat hij zijn financiële zaakjes niet op orde heeft.
Verder vind ik niet gek dat jij zo hebt gehandeld, het is géén eenrichtingsverkeer.
Hij kan ook initiatief nemen en een date voorstellen.

) is en met veel meiden contact heeft, dus daar zou je ook niet over moeten miepen. Cayenne schreef:yvje86 schreef:Ik zou echt al klaar zijn met een man die zegt dat hij krap bij kas zit bij een 2e date...been there done that.
Skip.... next please..
Nee ik zou echt afknappen van een man naar wat het lijkt dat hij zijn financiële zaakjes niet op orde heeft.
Verder vind ik niet gek dat jij zo hebt gehandeld, het is géén eenrichtingsverkeer.
Hij kan ook initiatief nemen en een date voorstellen.
Serieus? Ook wanneer je hem amper kent? Misschien is er een noodgeval tussen gekomen wat veel geld heeft gekost?
Ik vind dat nogal kortzichtig
Sorry TS, maar jouw reactie ging imo wel erg over de top. Als ik hem was had ik je ook in je sop laten gaar koken.
Je wist trouwens van tevoren al dat hij een 'badass' (wat een bewoording) is en met veel meiden contact heeft, dus daar zou je ook niet over moeten miepen.
eenitraM schreef:Cayenne schreef:
Serieus? Ook wanneer je hem amper kent? Misschien is er een noodgeval tussen gekomen wat veel geld heeft gekost?
Ik vind dat nogal kortzichtig
Sorry TS, maar jouw reactie ging imo wel erg over de top. Als ik hem was had ik je ook in je sop laten gaar koken.
Je wist trouwens van tevoren al dat hij een 'badass' (wat een bewoording) is en met veel meiden contact heeft, dus daar zou je ook niet over moeten miepen.
Als die niet eens een drankje kan betalen, ja dan heb je het ergens krang zitten
als jij deze maand 4 verjaardagen en dingen gepland hebt met vrienden, kost dat over het algemeen ook geld
Neverland schreef:anjali schreef:Je kunt inderdaad ook een boswandeling gaan maken,dat is gratis.Als je als vrouw meteen al voor je date moet gaan betalen,dan moet je er toch eens over na gaan denken of je wel een toekomst naar je zin met deze man zou kunnen hebben.
Meen je dit?
Ashleytjuhh schreef:zo te zien is anjali christenen misschien heeft zij nog het echte ouderwetse ( nee dit weet ik niet zeker!!) in haar hoofd dat de man betaald, kan hij dat niet is hij geen relatie/huwelijks kandidaat?
ik zou het ook niet erg vinden als ik als vrouw moet betalen. hebt er samen plezier van toch?
ik voel me altijd ongemakkelijk als er voor mij betaald word
waarom nog verder uitpluizen? Dit past niet, jammer, maar helaas. Next!
amado7 schreef:Ik vind je reactie niet heel raar hoor TS. Ik vind dat als hij geen geld heeft ook niet met jou op date kan. Het kan best dat hij ineens uitgaven heeft gehad maar je neemt geen meisje op date als je geen geld hebt. Maar dat terzijde.
Ik snap ts wel. Hij geeft aan dat hij moe is dus niet te laat. Jij zegt dat hij dan naar bed moet gaan en hij reageert dat hij dan wel naar iemand anders gaat. Misschien is je reactie niet helemaal gepast maar ik snap je irritatie wel. Lekker laten gaan die gozer! Klinkt alsof hij niet helemaal genteresseerd is in je.