Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:Constant als ik thuis ben heb ik een gevoel van onrust. Alsof er ieder moment iets kan gaan gebeuren.... Ik ben net anderhalf uur gaan wandelen omdat ik gek werd van mijn hoofd dat volledig over liep en toen ik me weer goed voelde en besloot terug te gaan viel iedere stap me zwaarder. Nu ben ik weer thuis en ik wil gewoon vluchten!
Citaat:nadat ik me 2 dagen lang bij een vriend had verstopt omdat ik eeeecht geen zin had om daarmee te dealen
Citaat:Ik voel me daarvoor ook al een stukje beter.
RyanneZarita schreef:Wow, ik ben echt geschrokken van een aantal reacties hier! Iemand die even out of the blue bedenkt dat je autisme hebt? Sorry maar wat voor asociale mensen zeggen dat na aanleiding van een bokt-topic?!
TS, ik kan heel goed begrijpen dat je je heel erg buiten gesloten voelt (letterlijk) nadat ze het slot van jouw appartementencomplex hebben veranderd. Ik ben niet depressief, autistisch o.i.d., maar ik zou dat ook echt niet cool hebben gevonden. Ik denk dat het wel zou helpen om met de persoon te praten die hierover ging, waar dat de miscommunicatie precies is ontstaan, misschien bied diegene zijn excuus wel aan en voel je je daarna al een stukje beter.
Aangezien je je voorheen wel heel fijn voelde in je appartement, zou ik de situatie gewoon even afwachten. Misschien als je je iets minder moe voelt dat je alles wat rooskleuriger ziet. Just a bad day, not a bad life. Komt wel goed.

Ik doe niet aan tussen de regels door lezen, net zoals 'tussen de zinnen door luisteren'. Als iemand wat vertelt moeten ze zeggen wat ze bedoelen, anders ga je verdwalen in aannames.. Maar dit terzijde 
Cubone schreef:Ik heb heel mijn leven lang gevochten, heb traumas achter me gelaten waarvan menig mens over 30 jaar nog zou zitten janken, maar nu is het gewoon even te veel allemaal blijkbaar.

Cayenne schreef:De ene psycholoog is de ander niet. Ze zijn er bovenal om jou te helpen.
Uiteraard zitten er wel eens 'rotte appels' tussen, maar dat moet je er niet van weerhouden om voor jezelf te kiezen en hulp te zoeken wanneer dat nodig is.
Cubone schreef:Daar heb je gelijk in. Ik ben net even naar mijn baas gelopen dat ik morgen wat later begin en ga morgenochtend naar de huisarts voor een doorverwijzing. Meteen maar doorzetten voordat ik alles af kan omdat ik me wel beter voel.
Zorg goed voor jezelf, pak het niet té licht op. Zoals gezegd, de ene therapeut is de andere niet, en er zijn hele fijne therapeuten die je goed kunnen helpen

robert45 schreef:Als je echter zo van slag bent door het vervangen van een toegangsdeur van het complex dan vraag ik mij af of je wellicht autisme hebt of dat je tegen overspannenheid aan hangt.