Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat zal hij wel heel vervelend vinden maar die tokkie kinderen vertrouw ik echt niet.
Rose123 schreef:Wel heeft hier al een buurjongentje (ik geloof 12 jaar ongv.) een deel van zijn hand eraf geblazen door een of andere belachelijke challenge. Je schijnt dan te moeten proberen zolang mogelijk vuurwerk vast te houden voordat het ontploft. Ik wens het niemand toe maar de slogan is niet voor niets: Je bent een rund als je met vuurwerk stunt...

wat doe jij hier, kun je niet gewoon naar huis gaan!
terwijl ik mij thuis heel druk maak! Lepeltje schreef:sureido schreef:Er zijn echt al heel veel topics hierover en telkens dezelfde discussie
Het is nu eenmaal zo. Ik vind het mooi
Jij woont naast het bos.![]()
Kom hier maar eens nu, na 3 keer snachts zo'n cobra granaat onder je fiets ben je er ook wel klaar mee denk ik.

kind een rotje net naast de wei gooien terwijl ik met een 3 en 4 jarige voor de wagen aan het rijden ben die gelukkig alleen 1 pasje harder deden.
_Nancy schreef:Het gemekker is ieder jaar hetzelfde![]()
Je kunt er op zitten wachten, net als de zwarte pieten discussie.
Vuurwerk hoort er nu eenmaal bij, het is maar één keer per jaar, hooguit een paar dagen.
Ik steek niets af, ik waag me er niet aan, toch zou ik het eeuwig zonde vinden als er geen vuurwerk meer wordt afgestoken.
Ik kijk er graag naar, buiten en als het mij te gek word, van achter een raam of zo.
Wat denk je zelf..