Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartje1990 schreef:Is dat stukje "walrus" niet de, zeer slechte, humor van mannen die zich totaal niet realiseren dat dat echt niet grappig is?
YellowGray schreef:Naar aanleiding van de eerste post vond ik het meevallen en dacht ik dat alleen de kinderen jullie erg dwars zitten soms, maar dat het tussen jullie verder wel goed zit. Na je tweede post ga ik daar ernstig aan twijfelen. Je man hoort niet dit soort dingen tegen je te zeggen. Dat kán ook niet komen doordat je oudste kind vervelend is. De opmerking die hij maakte getuigt van weinig respect tegenover zijn vrouw en kinderen.
Maakt hij dit soort opmerkingen vaker of laat hij op een andere manier merken dat hij je niet waardeert?
Raveltje schreef:Denk dat zulke opmerkingen vaak komen van een gekrenkt ego, hij is wsl naar het 3e of 4e plan verhuisd, alle aandacht gaat naar de kinderen en niet meer naar hem. Voorheen ging alle aandacht naar hem en nu moet hij dat ineens delen en heb je er een 3e groot kind bij. Hebben mannen wel vaker last van, dan krijg je de emotionele chantage periode, ik voel mij poedersuiker, dus jij nu ook!
Maartje1990 schreef:Is dat stukje "walrus" niet de, zeer slechte, humor van mannen die zich totaal niet realiseren dat dat echt niet grappig is?
enzino schreef:p.s. het is heel normaal om het gevoel te hebben dat je meer dan de 50/50 inbrengt in de relatie. Hij heeft waarschijnlijk hetzelfde gevoel
Tulandro schreef:Geef de kleintjes einde van de middag eerst eten, en dineer daarna uitgebreid met je partner als de kids op bed liggen. Dat kan ook al heerlijk zijn.