Tijdens een midweekje cantharel met hem en mn beste vriendinnen..
Fotograaf ingehuurd, zogenaamd voor foto's van ons als vriendengroep en onze paarden.. En tijdens de shoot op mn knieën gegaan..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Het hoeft echt niet alle toeters en bellen te betekenen, maar ik wil niet dat het gaat zoals bij mijn ouders. Mijn ouders zijn getrouwd na alle rompslomp om mijn vader als mijn daadwerkelijke vader te erkennen na mijn geboorte. Zouden ze ze daar vanaf waren bij volgende kinderen. Mijn moeders letterlijke woorden schijnen geweest te zijn "nou trouw je ook maar met me." Nou verwacht ik uit zowel mijn moeder als mijn vader echt niets romantischer dan dat, maar man, ik zou toch wel graag een mooier verhaal kunnen vertellen
.
. Een heleboel andere bruilofts- en verlovingstradities hoeven van mij echt niet (zoals het toestemming vragen aan de ouders, ik heb hem dat uitdrukkelijk verboden. Mijn ouders hebben geen hand in mijn relatie, ze kunnen allebei absoluut geen geheimen bewaren en ik wil het graag zelf als eerste weten en het dan aan mensen kunnen vertellen. Daarbij zijn mijn ouders allebei doodnuchtere mensen en zie ze allebei echt zeggen "dat moet je niet aan ons vragen.")
. germie schreef:Dat is het ook. Ik trek gewoon verkeerde mannen aan lijkt het. Mannen die vinden dat een relatie ook prima van 1 kant kan komen. En helaas dan hebben ze aan mij de verkeerde. Maar ik zie het ook om mij heen hoor. 10 maanden terug gescheiden, nu al weer samenwonend met een nieuwe. Dat kan niet goed gaan. En dan trouwen wegens een 'motje'. Ook dat zijn geen gelukkige huwelijken.
Als je al 10 jaar bij elkaar bent, dan kun je inderdaad over trouwen nadenken. Maar de huwelijken van elkaar nog geen jaar kennen en dan al trouwen zijn allemaal niet de gelukkige huwelijken valt mij op.
wel gezegd dat ze in ‘t laatste rondje voor de pauze bij de laatste ring moesten staan. Uiteindelijk niet gelukt omdat het laatste rondje niet aangekondigd werd. Vriendjelief was zelf dus ook verbaasd dat ie dr al in hing (zie video op pagina 1).

Tis ook wel een meisjesdroom bij de meeste denk ik, heel romantisch ten huwelijk gevraagd worden door de liefde van je leven
germie schreef:Dat is het ook. Ik trek gewoon verkeerde mannen aan lijkt het. Mannen die vinden dat een relatie ook prima van 1 kant kan komen. En helaas dan hebben ze aan mij de verkeerde. Maar ik zie het ook om mij heen hoor. 10 maanden terug gescheiden, nu al weer samenwonend met een nieuwe. Dat kan niet goed gaan. En dan trouwen wegens een 'motje'. Ook dat zijn geen gelukkige huwelijken.
Als je al 10 jaar bij elkaar bent, dan kun je inderdaad over trouwen nadenken. Maar de huwelijken van elkaar nog geen jaar kennen en dan al trouwen zijn allemaal niet de gelukkige huwelijken valt mij op.
.
Hij zelf overigens ook dus daar hoef ik niet bang voor te zijn 
. Maar hij is romantischer dan ik dus dat zal wel goedkomen haha.

Hooguit wat al eerder genoemd werd, dat het wel een memorabel moment is. 
Citaat:Graag ergens op vakantie of een andere hele mooie locatie, romantisch met ons twee... geen mensen erbij (tenzij misschien een fotograaf) en totaal onverwacht.
Op zo'n manier zou ik het geweldig vinden.