Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cinniz123 schreef:Hier ook een periode van iphone af gegaan en had de huawei p8....na enige tijd had ik het ding door na jaren apple gebruiker vond de foto’snwel mooier en tot die tijd een fijne telefoon tot het monster steeds maar apps bleef bijwerken die er niet vanaf konden en ik nooit gebruikte....elke keer geklooi met het geheugen.zelfs extra geheigenkaart werkte niet...En toen op een dag was mijn lontje op.....geen paard voor nodig dus gauw weer terug naar apple en ondanks korte batterij blijf ik echt bij iphone.
Anoniem schreef:Ik heb de iPhone 7 en heb er nog geen bugs oid in gevonden. Alleen ik heb 'm nog niet naar ios 11 durven updaten
En anders de 6 en 6s vergelijken, eventueel
Nico_lette schreef:Over de refurbished telefoons van Leapp heb ik trouwens hele slechte recensies gelezen.. Even mee oppassen dus!
of ik ga erop zitten, of mijn vogel bijt erin. En dat ding kan alles hebben, al 2,5 jaar. Alleen een heeel klein hoekje van de telefoon is beschadigd maar het scherm wil maar niet kapot

) Cayenne schreef:Rest in Pieces, iPhone
Even over een andere boeg: heb je al aan een Sony gedacht?
Ik heb altijd Sony's en ze gaan gemiddeld zo 5 jaar mee (en dan kunnen ze nog langer door, maar manlief vond dat ik een nieuwe moest)
of je moet dat ook zelf kunnen!
miramii schreef:Eerst de optie van @gooiske uitproberen. Mocht dat niet lukken....
Mijn ervaring met Huawei en LG is dat ze maar weinig geheugen en werkgeheugen hebben. Ofwel ruimte voor een drietal apps en dan houdt het wel op.
Ben na jaren afzetten (vind Apple eigenlijk veel te duur), toch maar overgestapt op Iphone, maar dat bevalt zeker goed. Ruimte zat en ze zijn tot nu toe altijd snel geweest. Enige is dat de batterij na een jaar of twee wel slechter wordt. Je kan ook overwegen om via Leapp o.i.d. eentje te kopen. Compleet nagekeken en met minimaal 1 jaar garantie. Dat scheelt een hoop geld.
Ik heb een S7 en valt zeker in de smaak
Ik ga niet meer terug naar Apple haha Granoek schreef:Gooiske schreef:Valt dit niet gewoon onder je inboedelverzekering? Zeg je gewoon dat je paard de woonkamer binnen is komen lopen
Haha!
Ik heb navraag gedaan maar er is me verteld dat hij niet verzekerd is.miramii schreef:Eerst de optie van @gooiske uitproberen. Mocht dat niet lukken....
Mijn ervaring met Huawei en LG is dat ze maar weinig geheugen en werkgeheugen hebben. Ofwel ruimte voor een drietal apps en dan houdt het wel op.
Ben na jaren afzetten (vind Apple eigenlijk veel te duur), toch maar overgestapt op Iphone, maar dat bevalt zeker goed. Ruimte zat en ze zijn tot nu toe altijd snel geweest. Enige is dat de batterij na een jaar of twee wel slechter wordt. Je kan ook overwegen om via Leapp o.i.d. eentje te kopen. Compleet nagekeken en met minimaal 1 jaar garantie. Dat scheelt een hoop geld.
Ja ik heb ook altijd heel graag met iPhone gewerkt maar ze zijn zo belachelijk duur hé.. €525 weer
Batterij kan ik zelf herstellen, scherm, camera etc ook maar dan zit ik weer zonder garantie.
Refurbished ben ik ook aan het overwegen, mijn macbook was er ook zo eentje.Jester_ schreef:Ik ken je gevoelmijne was zelfs mooi gebogen naar zijn ijzer, oeps
Haha hier geen ijzers, wil niet weten hoe hij er dan had uitgezien
Valerie93 schreef:Als je voor een Samsung gaat zou ik wel voor de s-lijn gaan. Dus een s7 of s8. Heb zelf de s7 voor 400 laatst nieuw gekocht.
Maar in het topic over de S7 las ik dan weer dat die problemen kregen met updates.. Dat sommige apps niet meer ondersteund worden etc.. Dat je een beetje verplicht wordt een nieuw model te kopen
Ik ga nog eens navragen bij de verzekeraar wat mogelijk is, want ik hoor hier in België vaak dat iPhones etc apart verzekerd worden. Weet ook niet of de familiale verzekering (ik denk dat dat de Belgische WA is) zo ver gaat om schade door paard te dekken. De verzekeraar ging me sowieso nog wat laten weten zei hij dus dat moet ik nog horen.
Mijn huidige iPhone, de 6 met 64B kost nieuw nu 399€. Dat vind ik dan nog 'te doen', als het dan toch moet. Maar dan zit je over een paar jaar wellicht met een telefoon die geen apps meer kan draaien
Vooral als je het icloud delen veel gebruikt zoals agenda’s, taken, imessage, je sleutelhanger.. dat lijkt me echt een gemis als je dat niet meer hebt. Misschien een idee om een extra telefoonverzekering te nemen? Geen idee hoe duur die tegenwoordig zijn, vroeger kostte dat een paar euro per maand.
). Daarbij zijn daar ook in mijn ervaring ‘gaten’ in, bv dat je bij veel voorkomende schade geen geld krijgt uitgekeerd of een max bedrag.