Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pillow schreef:Hier aan de andere kant van de straat heeft vandaag eind van de middag een jongen van 17 een eind aan zijn leven gemaakt. Ook opgehangen. Het is vreselijk, en niemand heeft het zien aankomen. Gewoon een normale jongen. Ik vind het eigenlijk sowieso een hele vuile streek om je hele familie en omgeving dit aan te doen. Met name in deze tijd van het jaar, de kerst wordt nooit weer leuk voor de nabestaanden.
í
pillow schreef:Hier aan de andere kant van de straat heeft vandaag eind van de middag een jongen van 17 een eind aan zijn leven gemaakt. Ook opgehangen. Het is vreselijk, en niemand heeft het zien aankomen. Gewoon een normale jongen. Ik vind het eigenlijk sowieso een hele vuile streek om je hele familie en omgeving dit aan te doen. Met name in deze tijd van het jaar, de kerst wordt nooit weer leuk voor de nabestaanden.
í
pillow schreef:GamblersCup schreef:Jij hebt werkelijk waar geen idéé waar je het over hebt pillow, met je "vuile streek". Hou dan liever je bek.
Zo lekkere reactie zeg. En ik weet heus waar ik het over heb, maar dat hoef ik hier niet te zeggen. Ik blijf bij mijn menig. punt
GamblersCup schreef:Jij hebt werkelijk waar geen idéé waar je het over hebt pillow, met je "vuile streek". Hou dan liever je bek.
xyzutu2 schreef:Als je zelfmoord pleegt dan weet je dat je degene die jou vindt er een gigantisch trauma aan overhoudt, dat je partner, vrienden en familie de rest van hun leven totaal onterecht rond blijven lopen met een schuldgevoel en dat je iedereen met veel meer vragen achterlaat dan je je geliefden ooit toe zou wensen.
Jouw redenatie: dus is het een vuile naaistreek dat je de makkelijke optie kiest en het leven verpest voor de ander.
Draai het eens om: hoe ver moet je wel niet heen zijn en hoeveel pijn moet je wel niet hebben om dat zoiets te doen, ook al weet je hoeveel leed je daarmee je geliefden aan zult doen?
Maar goed, naaistreek is inderdaad makkelijker.
pillow schreef:Ik weet helaas wel waar ik het over heb. En ik wordt boos wanneer mensen een eind aan hun leven maken. Zelf hebben ze kennelijk geen leven, want anders maak je er geen eind aan. Je laat je nabestaanden achter met schuldgevoelens en vragen, wat heb ik gemist? wat had ik moeten doen? En diegene die je aantreft houd er een levenslang trauma aan over. Dus je stapt er zelf uit en verpest het leven van een ander.
Cryssie schreef:Jij spoort echt niet!!! Jij kan niet in een hoofd van andere mensen kijken. Jij weet niet wat deze mensen doormaken. Hoe ze in het zwarte gat terecht zijn gekomen! Hoe ze geen uitweg meer weten en dit hun laatste middel is. Ja nabestaande hebben het zwaar. Maar zeker ook de mensen die zelfmoord plegen danwel met de gedachte lopen!!!
pillow schreef:GamblersCup schreef:Jij hebt werkelijk waar geen idéé waar je het over hebt pillow, met je "vuile streek". Hou dan liever je bek.
Zo lekkere reactie zeg. En ik weet heus waar ik het over heb, maar dat hoef ik hier niet te zeggen. Ik blijf bij mijn menig. punt
LoveUggs schreef:Dank jullie wel! Echt heel lief!
Ik woon sinds een jaar samen met mijn vriend dus het contact is al een jaar veel minder, maar wanneer het contact er was is het nooit anders geweest als vroeger. Ik weet nog zo'n 2/3 jaar geleden, mijn ouders en broertje op vakantie, ik thuis, geen eigen auto en flinke problemen met mijn scooter.. Hoefde maar even te bellen. Hij stond in de regen in de tuin mijn scooter te maken en zorgde dat ik die week weer 'mobiel' was en overal weer naartoe kon.
Kon altijd op hem rekenen en nu is hij er gewoon niet meer..
Maar vind het niet alleen heel erg maar ook zo verschrikkelijk voor zijn zoon.. Moet er niet aan denken mijn vader op zo'n manier te verliezen.. Mijn vader houd zich nu sterk maar krijgt nu ook ontzettend veel voor zijn kiezen.. zijn vader ernstig ziek, en nu zijn beste vriend...