Dat verzin je toch niet?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 03:27

Ik heb kort haar, en als ik met m'n half wakkere kop in stal-outfit door de super sjees, zie ik er in alle eerlijkheid niet uit als het toppunt van charme en vrouwelijkheid. Dat ik vrouwelijk ben, is echter nogsteeds duidelijk.

Drie jonge heren, van het stoere klassement kwamen op me afgelopen. Ik heb geen zin in welke vorm van menselijk contact dan ook en kijk langs hem af. Dat was voor hem een teken van zwakte, en hij als stoere man, zou wel eens punten scoren bij zijn vrienden.

Gaat voor me staan, waardoor ik wel moet stoppen. 'ik weet niet of deze een mannetje of een vrouwtje is', zei hij, nog met een grijns op zijn gezicht.

Had hij me toch zomaar ineens de verkeerde genomen...ik grijp hem tussen zijn benen, en zeg 'in ieder geval meer mans dan jij'.

Zonder grijns vroeg hij 'wat?' waarop ik zichtbaar nog eens mijn grip verlegde, bij mezelf ook greep - 'yep. Dúidelijk meer mans dan jij. Vragen nog? Nee? Wegwezen dan'

Met een échte stoere man was dit wellicht geen goed idee geweest, maar die popie-jopie bedenkt zich hopelijk nu twee keer voor hij iemand lastig valt

Anoniem

Re: Dat verzin je toch niet?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 03:36

Hulde! _/-\o_
Die vind ik echt geniaal. :D :')

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 03:50

We waren ooit in Duitsland in een winkel en mijn Duits was toen nog niet zo heel erg goed..... (ik was 15)
Stond er bij de lift erdgeschoss. Dus ik vroeg wat betekent dat?
Zegt mijn moeder, ja wat betekent dat?
Denk eens logisch na.....
Uhmmm worden daar met erwten geschoten?
Schiet mijn vriend keihard in de lach.
Want in diezelfde lift stond ook obergeschoss.
Worden daar dan obers geschoten?
Ik gepikeerd, weet ik veel.
Als ik weet wat het betekent dan vraag ik t toch niet.....
Ik word daar nu nog soms mee geplaagd. Ben inmiddels 38 en ja wel nog steeds samen met die vriend

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 04:12

Zo dacht ik eens dat de Wasserrettung een wasserrette was. Bij het strand ja... op een heuvel. Leek me een erg onhandige locatie.

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 04:15

Goof schreef:
Ik heb ooit een keer een leerling gehad (middelbaar onderwijs) die me (bloedserieus) vroeg hoe paashazen zich eigenlijk voortplanten en of het dan zoogdieren waren of niet omdat ze ook eieren leggen.....

Pareltje _O-

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 08:35

Op een dag zat ik met mijn 4 jarig zoontje in de wei naar de paarden te kijken.
We zochten klavertjes vier in het klaverveld. Maar hij vond alleen klavertjes drie.
Na 10 minuten zoeken was hij het zat en liep weg, ondertussen zei hij:
"Kom Mamma, we zoeken volgend jaar wel daar, want dan zijn ze allemaal 4".

:D :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 08:40

En deze is nog steeds een gevleugelde uitspraak in de familie

Even beeld schetsen
Familie kerstdiner, iedereen aan een lange tafel in het restaurant. :Y) :Y) Mijn jongste broer heeft voor het eerst zijn vriendinnetje van 17 mee. Ze is super zenuwachtig om ons allemaal te ontmoeten. :brr:

Dan komt de ober en vraagt wat iedereen wil eten. Zij bestelt een biefstuk.
De ober vraagt: "wilt u de biefstuk medium"?

Waarop zij serieus zegt:" doe maar large, want ik heb zo'n honger".

De ober en wij barstten allemaal in lachen uit, en zij begon te huilen. Arme kind: het is nooit meer wat geworden.
Laatst bijgewerkt door janouk op 23-12-17 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 08:41

Ik had eergisteren een leuke bij een invulopdracht van spelling....
Plaatje van iemand die tong uitsteekt en de kinderen moesten dat in de voltooide tijd zetten EN er het hele werkwoord bij zetten...

Heeft 1 meisje in alle onschuld ingevuld: "getongd" en "tongen"
Dan ga je wel even stuk tijdens het nakijken!

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 08:43

Ik was bezig met een beginners lesje uitgelegd hoe je moet lichtrijden staan zit staan zit! 1 meisje (jaar of 6/7) leek het maar niet berijpen nog eens naar binnen gehaald laten kijken naar de andere nog een x droog oefenen in stilstand! Maar nee hoor bleef zitten in draf! Nog maar eens gevraagd wrm ze het niet deed! Dat doet ANKY ook nooit _O- Uhh dan sta je toch wel even met je mond vol tanden :D

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 08:54

mijn dochter bij de kubuswoningen in rotterdam:

Opa, zijn die huizen ingestort en wisten ze niet meer hoe ze die in elkaar moesten zetten?

Een collega op vrijdagvisdag

Pakt een haring, kijkt ernaar en zegt: ben zo benieuwd hoe die er nou in het echt uit zien.

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 09:02

"Meester, ik welk land ligt Afrika?"
Tweede klas havo... :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 09:20

zo ken ik er ook nog een.
oud collega welke uit Egypte komt. zei vol trots dat als je kamelen ziet je aan de bulten kan zien of het ren mannetje of vrouwtje is. want vrouwtjes hebben 2 bulten en mannetjes 1 :')

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 09:22

Ik snap de reactie van gillbo wel hoor, al had het iets genuanceerder gemogen.

Een rechter komt ook te pas bij een zitting mbt een inbewaringstelling en RM, daar mag niet zomaar iemand bij zijn zoals een strafrechtelijke zitting en gebeurt ook op een gesloten afdeling. Dus in die zin is het wel apart te noemen dat TS dit voorbeeld noemt naast de andere.

Verder volg ik dit topic graag, ik heb zelf ook vaak wel wat 'onhandige' uitspraken :+

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 09:56

Jezus, bokt gaat weer van start.
Zoek op facebook even op meester Leonie? Die post tientallen hilarische verhalen uit de rechtszaal. Uiteraard zonder namen, dus is dat geen probleem.

En lachen om mensen die psychisch wat minder zijn: geen moeite mee. Ik lach omdat wat ze zeggen op zo'n moment grappig is, verder lach ik niet om ze als persoon. Als je daar niet tegen kunt is dat imo niet mijn probleem

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 10:47

Het begon als een wiskundeles als ieder ander. We zaten al klaar in de schoolbanken, klaar voor een spannende les wiskunde toen twee klasgenoten binnen kwamen lopen. Te laat.
“Jullie zijn te laat.” Observeerde mijn docente.
“Ja, we zijn wel te laat, maar we hebben een goede reden.” Antwoordde één jongen nonchalant. “Ik heb namelijk een rat in mijn tas.”

Stilte.

“Een rat?” Vroeg mijn docent uiteindelijk in ongeloof, waardoor deze jongen zich uitgedaagd gevoeld moet hebben. Het volgende moment antwoorde hij namelijk: “Ja, kijk maar!” waarop hij zijn tas omkeerde en een witte rat naar de vloer kukelde.

Chaos brak uit. Terwijl de rat door het lokaal begon te rennen, klommen mensen op tafels om dit levensgevaarlijke dier te ontwijken. Mijn docent -schijnbaar geen fan van ratten- gilde het hardste van iedereen en ontvluchtte het lokaal met de smoes “Ik ga de conciërge halen, vang die rat. Stop m maar weer bij iemand in zijn tas ofzo.”

En zo geschiedde. Een aantal dappere rattenvangers wisten de rat te pakken te krijgen, waarna er voor het eerst dat jaar probleemloos naar de docent werd geluisterd. De rat werd in een tas gestopt. Haar tas. Om precies te zijn. Precies op het moment dat de rat in zijn nieuwe thuis was gelegd, kwam de docent binnen. De woorden gillend “Niet mijn tas!” rende ze het lokaal in en draaide haar tas opnieuw om. Te midden van rekenmachines, rekenboeken en pennen, stortte de rat weer ter aarde.

Uiteindelijk is de rat weer gevangen en in een kooitje door de conciërge meegenomen, maar niet voordat hij door onze klas een passende naam had gekregen: Pythagorat.

(een jongen was trouwens ook nog gebeten door de rat en moest daarna een tetanusinjectie. Op de Hyves-pagina gewijd aan de Pythagorat (want die was er) werd destijds een poll opgezet met 'wat was er met [leerling] gebeurt als hij geen injectie had gekregen?', met antwoorden als 'hij was paars met groene stippen geworden' en 'hij was in de mond gaan schuimen en op de grond gaan rollen')

Dit is echt gebeurd. Ik zweer het :').

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 10:49

Pythagorat. Briljant _O-

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 10:50

Ierpier schreef:
Het begon als een wiskundeles als ieder ander. We zaten al klaar in de schoolbanken, klaar voor een spannende les wiskunde toen twee klasgenoten binnen kwamen lopen. Te laat.
“Jullie zijn te laat.” Observeerde mijn docente.
“Ja, we zijn wel te laat, maar we hebben een goede reden.” Antwoordde één jongen nonchalant. “Ik heb namelijk een rat in mijn tas.”

Stilte.

“Een rat?” Vroeg mijn docent uiteindelijk in ongeloof, waardoor deze jongen zich uitgedaagd gevoeld moet hebben. Het volgende moment antwoorde hij namelijk: “Ja, kijk maar!” waarop hij zijn tas omkeerde en een witte rat naar de vloer kukelde.

Chaos brak uit. Terwijl de rat door het lokaal begon te rennen, klommen mensen op tafels om dit levensgevaarlijke dier te ontwijken. Mijn docent -schijnbaar geen fan van ratten- gilde het hardste van iedereen en ontvluchtte het lokaal met de smoes “Ik ga de conciërge halen, vang die rat. Stop m maar weer bij iemand in zijn tas ofzo.”

En zo geschiedde. Een aantal dappere rattenvangers wisten de rat te pakken te krijgen, waarna er voor het eerst dat jaar probleemloos naar de docent werd geluisterd. De rat werd in een tas gestopt. Haar tas. Om precies te zijn. Precies op het moment dat de rat in zijn nieuwe thuis was gelegd, kwam de docent binnen. De woorden gillend “Niet mijn tas!” rende ze het lokaal in en draaide haar tas opnieuw om. Te midden van rekenmachines, rekenboeken en pennen, stortte de rat weer ter aarde.

Uiteindelijk is de rat weer gevangen en in een kooitje door de conciërge meegenomen, maar niet voordat hij door onze klas een passende naam had gekregen: Pythagorat.

(een jongen was trouwens ook nog gebeten door de rat en moest daarna een tetanusinjectie. Op de Hyves-pagina gewijd aan de Pythagorat (want die was er) werd destijds een poll opgezet met 'wat was er met [leerling] gebeurt als hij geen injectie had gekregen?', met antwoorden als 'hij was paars met groene stippen geworden' en 'hij was in de mond gaan schuimen en op de grond gaan rollen')

Dit is echt gebeurd. Ik zweer het :').

Arm beest :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 10:51

_O- Pythagorat ik heb het niet meer

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 10:53

Janouk :')

Mijn man is dierenarts, dan hoor je soms ook geweldige dingen.
Een keer belde iemand, hond kwijt, dit is het chipnummer.
Ter informatie opgeschreven mocht iemand met een gevonden hond aankomen.
Half uur later belde de eigenaar weer, of we de hond al opgespoord hadden :+ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 11:00

Gevleugelde opmerking in mijn familie als we ergens gaan eten.
Waar ga je zitten?? Op mijn kont. :+

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 11:09

Twee meisjes die tegenover me in de trein zaten (intercity naar Maastricht), in discussie over of Maastricht de hoofdstad was van Limburg, of andersom

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 11:19

Gisteren in een dierenzaak waren mensen een jasje voor hun Jack Russel aan het uitkiezen en vroegen hulp i.v.m. de maat. Zegt de verkoopster: "Jah, hij is niet zo'n stoofbuishondje, euh ja hoe heet dat weer... een Teckel, dus qua lengte zou dit moeten passen." :)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 11:43

Afgelopen week bij de bushalte nog een mooie gehad. Er staat daar zo'n mooi digitaal bord wat precies aangeeft hoe lang nog voor welke bus langs komt. Dat ding staat inmiddels een dikke week uit. Op zich niet heel onoverkomelijk, want er hangen gewoon nog van die tabellen waarop ALLE bustijden van betreffende lijnen staan. Komen er twee meiden van denk begin twintig aangelopen. De een tegen de ander: ja kijk jij dat maar hoor, want ik kan dat niet. Ehm, dit was bij mij op de basisschool een onderdeel bij rekenen? En zoveel ouder ben ik nou ook weer niet dan zij.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-17 11:57

Inoterry schreef:
Ook ooit een man in mijn trein gehad die tegen de treindeuren aan het gillen was:" Jullie achtervolgen mij....ik heb het wel in de gaten -:(- -:(- -:(- ".

Tja, paranoia of regelrechte achtervolgingswaan... waarschijnlijk is dat voor de persoon zelf wel erger dan denken dat je God bent...

Ik heb ook ooit zoiets eigenaardigs meegemaakt in de trein. Een man aan de andere kant van het gangpad zit te bellen. Op een bepaald moment zegt hij: "Of jij wordt getapt, of ik word getapt. Ik hoor de spoel draaien."

Ik dacht nog even: zou daar nou een spion of een crimineel zitten? Maar hoogstwaarschijnlijk was het gewoon een paranoïde iemand. Zijn telefoon kan het in elk geval niet geweest zijn: mobiel bellen gaat met een digitaal protocol (gsm); als je dat aftapt, hoor je echt geen spoel draaien...

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 13:17

De man van de treindeuren heb ik meer mee meegemaakt dan alleen dat. Toen hij begon met veelvuldig zwartrijden was hij nog "normaal", maar naarmate hij meer drank en drugs begon te gebruiken werd hij ook steeds meer paranoia. Op het moment dat ik hem zo tegen de treindeuren zag gillen had ik toch wel even een WTF :oo moment.

annaburg schreef:
Twee meisjes die tegenover me in de trein zaten (intercity naar Maastricht), in discussie over of Maastricht de hoofdstad was van Limburg, of andersom

2 Mensen die in Amersfoort naar me toe kwamen met de vraag waar ze de intercity naar Rijswijk konden vinden. Heb ze gevraagd of ze werkelijk de plaats Rijswijk tussen Delft en Den Haag bedoelden en die bedoelden ze dus ook. Deze mensen beleven stug volhouden dat de intercity vanuit Amersfoort naar Amsterdam altijd in Rijswijk was gestopt en waarom is dat niet meer. Heb de mensen op een gegeven moment maar geadviseerd om bij een collega om meer uitleg te vragen, ik wist het echt niet meer :+