Boras schreef:Het verbaast me eerlijk gezegd heel erg om dergelijke ervaringen van jouw hand te lezen.
Op bokt komt je op mij over als iemand met "haar op de tanden" om het zo maar te verwoorden.
Ik hoop dat je die houding blijvend naar je ex kunt aannemen.
Sommige mensen zijn slecht voor je, daar kun je beter alle contact mee verbreken. Je ex lijkt me duidelijk in die categorie te vallen. Succes TS.
Nou ik ben zeker niet bang om te zeggen wat ik vind, dat ben ik in mijn relatie ook nooit geweest.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niets om mensen kan geven, ook al heeft hij mij ontzettend veel pijn gedaan, zijn er ook goede momenten geweest. Ik weet in ieder geval dat ik er iedere dag beter mee om kan gaan, en ben ook absoluut niet van plan om bij hem terug te gaan.
Ik weet niet of hij me echt mist of me ergens voor nodig heeft, zal ik ook niet achter komen want ik heb hem afscheid laten nemen van de hond en daar blijft het bij. Hoef hem ook niet meer te zien en ga ook geen contact meer met hem op nemen.
Maar dat neemt niet weg dat alles in een keer uit mijn hoofd is, loslaten is niet mijn sterkste punt en ben hard aan het werk om daar verandering in te brengen.
Moet zeggen dat het wel goed voelt om het van me af te typen, dat deed ik hiervoor eigenlijk nooit.