Iriscope schreef:Dat er geen weetikhoeveel dorpjes/steden in Duitsland zijn die " Ausfahrt" heten...
Dat dacht ik ook
En ik heb m'n vriend weer moeten leren dat er Ausfahrt staat en géén assfart
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
theadora99 schreef:Iriscope schreef:Dat er geen weetikhoeveel dorpjes/steden in Duitsland zijn die " Ausfahrt" heten...
Of dat er niet in elk dorp/stad een uitvaart is
kon de wegenwacht ook weer afgebeld
foxy80 schreef:Blonde actie van mezelf: in paniek mijn baas bellen omdat mijn autostuur "vast" zat toen ik in de wagen stapte en ik dus niet op het werk raakte.
"Heb je stuurslot?"
Ja dus...
Ter verdediging: het was mijn eerste wagen, particulier tweedehands gekocht en geen boekje met handleiding bij.
Morrie schreef:Als iemand op mijn vraag: Welke browser gebruik je? antwoordt met: Windows.... dan weet ik al genoeg, dan moet ik erheen lopen, want dat wordt dan niets met telefonische support.....
Bij ons kan er veel opgelost worden met Ctrl+F5, dat gaat, net als hierboven met de F4-toets ook regelmatig mis.
en zo gaat het in mijn baan eigenlijk de hele dag door....![]()
Ik kan er niet heen lopen, want wij zitten vrij centraal (Apeldoorn) en er zijn vestigingen door het hele land.
proudmama schreef:Ik heb een Ipad en gebruik bijna nooit de computer van mijn man. Toen hij wat hulp nodig had stond ik over het scherm te vegen , maar helaas er gebeurde niets, tot hij mij de muis liet gebruiken