Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Xyris schreef:Nou, Ik start net mijn computer op en social club (web) laadt nu zonder problemen, dus maar GTA weer gestart en nu zit ie braaf de update te installeren, Ik snap er geen hol van, ik heb tussen vanochtend en nu niks veranderd (heb gewerkt). Nu maar even afwachten of alles na de update ook nog werkt...
Alane schreef:Xyris schreef:Nou, Ik start net mijn computer op en social club (web) laadt nu zonder problemen, dus maar GTA weer gestart en nu zit ie braaf de update te installeren, Ik snap er geen hol van, ik heb tussen vanochtend en nu niks veranderd (heb gewerkt). Nu maar even afwachten of alles na de update ook nog werkt...
fijn dat het opgelost is, misschien een server down daarzo of hickup lol
ik maak me er niet zo heel druk om, of laat ik zo zeggen: Normaliter zou ik dat niet doen, ware het niet dat ik enorm veel problemen heb gehad met ziggo en ik het nu extreem druk heb (70+ urige werkweken en dan thuis nog aan het werk) als er dan wederom iets niet werkt word ik eigenlijk een beetje pissig en als ik pissig word moet het gewoon gefixt worden
zeker als het om dat ene momentje ontspanning gaat
maar het was inderdaad heel raar
Citaat:Poort forwarding
Hier zet je poorten statisch open of dicht voor specifieke diensten, software of hardware.
Ga naar 192.168.178.1 Log in met het instellingen wachtwoord (settings password). Deze staat onder op het modem.
Klik op Geavanceerde instellingen. Klik op Beveiliging. Klik op Poort forwarding.