Nu met het openbaar vervoer..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 16:39

Ik kwam deventer amper nog uit...
De trein waar ik in zat richting zutphen ging ineens terug naar zwolle
Een wisselstoring schijnbaar, er werd niks omgeroepen in de trein..
En een latere trein werd ook gecanceled.
Dus nu moet ik via apeldoorn(die reed gelukkig wel) en dan met de bus naar arnhem... Als die nog rijdt dan...

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:40

Axivoca123 schreef:
dat wordt broodje ei eten vanavond :') heb geen boodschappen en met krukken nu buiten lopen is echt geen optie.. :+

AH bezorgt aan huis... en andere supermarkten ook wel. Alleen niet op zondag misschien.
Succes met overwinteren. :+

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:41

Ik heb dinsdag tentamen. Mag hopen dat alles dan weg is :')

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:44

fleurtjeuh schreef:
Dus nu moet ik via apeldoorn(die reed gelukkig wel) en dan met de bus naar arnhem... Als die nog rijdt dan...

Bus naar Arnhem rijd gewoon hoor, wel erop letten dat je de 91 of 43 pakt. Er rijd nog 1 naar Arnhem maar die rijd helemaal om. :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:44

Westhof schreef:
Mijn auto staat vast bij het ziekenhuis in Apeldoorn in de medewerkersgarage. De heuvel is te glad om op te komen. Moet nu opgehaald worden. Ellende...

Allemensen, niemand die even zout kan strooien daar? :(:)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:47

Morgen moet ik naar school, met de bus en de trein, weet niet of de sneeuw er dan nog ligt. Maar ben benieuwd of ik op tijd kom.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:48

Zoolgangster schreef:
Westhof schreef:
Mijn auto staat vast bij het ziekenhuis in Apeldoorn in de medewerkersgarage. De heuvel is te glad om op te komen. Moet nu opgehaald worden. Ellende...

Allemensen, niemand die even zout kan strooien daar? :(:)

Ze waren net wel aan het schuiven, maar strooien geen idee. Maar er valt nu echt niet tegenop te strooien. Onze andere auto stond net ook al vast in de sneeuw.

_Judith

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:51

Ik ben blij dat ik dit weekend op mijn kamer ben gebleven en niet een weekendje naar huis ben gegaan :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:51

Vriendinlief is buschauffeuse en is momenteel aan het werk (omgeving Groningen). Hier is het momenteel nog prima te doen :j

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:52

Moet van Nijkerk naar Alkmaar (kamer in Alkmaar voor stage), maar ik ga morgen wel. Het sneeuw hier al uren non-stop, ik wil niet naar buiten. :+ Morgen ga ik rechtstreeks naar mijn stage, net zo makkelijk voor een keer. Hopen dat de treinen dan wel gewoon rijden, maar voor de zekerheid sta ik gewoon wat eerder op.

Ah, ik zie net dat ik ook geen keuze heb om vandaag te gaan, aangezien de treinen niet naar Amersfoort rijden.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:52

_Judith schreef:
Ik ben blij dat ik dit weekend op mijn kamer ben gebleven en niet een weekendje naar huis ben gegaan :+

Waarom heb ik dat niet ook gedaan.. _O-

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:53

Ik zou gaan escaperoomen in Utrecht maar heb als enige afgezegd omdat ik het niet zag zitten. Resultaat; de rest is wel gegaan en zijn nu gestrand bij station Amersfoort...
Hate to say I told you so O:) :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:54

Destination schreef:
Ik moet straks weer met de trein door Duitsland, hopen dat alles goed gaat. Deutsche Bahn is haast nog erger dan NS wat betreft sneeuw :')

Erger? Die ervaring heb ik niet. Gisteren ook probleemloos door de sneeuw gekomen in de duitsland met de trein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:54

Danielleeee_ schreef:
Moet van Nijkerk naar Alkmaar (kamer in Alkmaar voor stage), maar ik ga morgen wel. Het sneeuw hier al uren non-stop, ik wil niet naar buiten. :+ Morgen ga ik rechtstreeks naar mijn stage, net zo makkelijk voor een keer. Hopen dat de treinen dan wel gewoon rijden, maar voor de zekerheid sta ik gewoon wat eerder op.

Ah, ik zie net dat ik ook geen keuze heb om vandaag te gaan, aangezien de treinen niet naar Amersfoort rijden.

Morgenochtend verwachten ze wel erger dan nu.. Gaan er geen bussen als vervanging? Ik zou toch vandaag gaan :j

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:58

Ik moet naar Antwerpen met de trein vanavond omdat ik morgen een verplicht practicum heb. Op dit moment zijn er op 3 plekken in mijn traject wissel en/of seinstoringen. Ik ga om 17.30 weg en dan ga ik het zien :+

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:58

Yvank_ schreef:
Danielleeee_ schreef:

Morgenochtend verwachten ze wel erger dan nu.. Gaan er geen bussen als vervanging? Ik zou toch vandaag gaan :j

Oh echt? Ik dacht dat het alleen vandaag zo erg zo sneeuwen. Ik kijk het wel even aan, misschien dat er straks weer treinen rijden. Bussen sowieso wel denk ik :j Bedankt voor het zeggen!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:59

Westhof schreef:
Ze waren net wel aan het schuiven, maar strooien geen idee. Maar er valt nu echt niet tegenop te strooien. Onze andere auto stond net ook al vast in de sneeuw.

Wat vervelend... En het blijft voorlopig nog wel sneeuwen, lijkt het.

Rossfechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:59

Mijn vrouw moet van groningen naar zeeland met de trein. Ze is ook nog niet thuis. Nu is ze via schiphol aan het proberen.
Ik ben benieuwd, eerste keer weer met de trein me na een paar jaar.

j1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 17:05

Breng heeft alles van de weg gehaald. Qbuzz en syntus ook.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 17:07

melissac schreef:
fleurtjeuh schreef:

Bus naar Arnhem rijd gewoon hoor, wel erop letten dat je de 91 of 43 pakt. Er rijd nog 1 naar Arnhem maar die rijd helemaal om. :')

Er rijdt helemaal niks meer...
Sta vast in apeldoorn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 17:11

Danielleeee_ schreef:
Yvank_ schreef:

Oh echt? Ik dacht dat het alleen vandaag zo erg zo sneeuwen. Ik kijk het wel even aan, misschien dat er straks weer treinen rijden. Bussen sowieso wel denk ik :j Bedankt voor het zeggen!

Ja het blijft tot vanacht sneeuwen en ze verwachten een enorme drukke spits omdat alle sneeuw (resten) etc op gaan vriezen.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 17:14

Vandaag gelukkig niet, maar gister al een hoop drama op de trein tijdens werk. :')
Was inmiddels naar deventer. Ging er in deventer niks naar apeldoorn of terug naar zwolle. Nou dan maar naar almelo.
Veel geluk voor iedereen die nu met het ov weg is!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 17:18

Stond onze andere auto net ook nog vast in de sneeuw :+ Maar... we zijn thuis _/-\o_ Gelukkig ben ik vrij morgen...

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 17:18

Zou je niet de stoptrein naar Zutphen kunnen pakken en vanuit daar met de snelbus door naar arnhem?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 17:19

Westhof schreef:
Stond onze andere auto net ook nog vast in de sneeuw :+ Maar... we zijn thuis _/-\o_ Gelukkig ben ik vrij morgen...

Gelukkig maar.

Morgenochtend moet ik werken, maar ik woon op loopafstand van mijn werk... morgenavond wordt het een ander verhaal... ik hoop dat ik dan met de bus kan, mocht er nog veel sneeuw liggen. (Ik werk op meerdere locaties.)