Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fleurtjeuh schreef:Ik kwam deventer amper nog uit...
De trein waar ik in zat richting zutphen ging ineens terug naar zwolle
Een wisselstoring schijnbaar, er werd niks omgeroepen in de trein..
En een latere trein werd ook gecanceled.
Dus nu moet ik via apeldoorn(die reed gelukkig wel) en dan met de bus naar arnhem... Als die nog rijdt dan...
Zoolgangster schreef:Westhof schreef:Mijn auto staat vast bij het ziekenhuis in Apeldoorn in de medewerkersgarage. De heuvel is te glad om op te komen. Moet nu opgehaald worden. Ellende...
Allemensen, niemand die even zout kan strooien daar?
Morgen ga ik rechtstreeks naar mijn stage, net zo makkelijk voor een keer. Hopen dat de treinen dan wel gewoon rijden, maar voor de zekerheid sta ik gewoon wat eerder op.
Danielleeee_ schreef:Moet van Nijkerk naar Alkmaar (kamer in Alkmaar voor stage), maar ik ga morgen wel. Het sneeuw hier al uren non-stop, ik wil niet naar buiten.Morgen ga ik rechtstreeks naar mijn stage, net zo makkelijk voor een keer. Hopen dat de treinen dan wel gewoon rijden, maar voor de zekerheid sta ik gewoon wat eerder op.
Ah, ik zie net dat ik ook geen keuze heb om vandaag te gaan, aangezien de treinen niet naar Amersfoort rijden.
Yvank_ schreef:Danielleeee_ schreef:Moet van Nijkerk naar Alkmaar (kamer in Alkmaar voor stage), maar ik ga morgen wel. Het sneeuw hier al uren non-stop, ik wil niet naar buiten.Morgen ga ik rechtstreeks naar mijn stage, net zo makkelijk voor een keer. Hopen dat de treinen dan wel gewoon rijden, maar voor de zekerheid sta ik gewoon wat eerder op.
Ah, ik zie net dat ik ook geen keuze heb om vandaag te gaan, aangezien de treinen niet naar Amersfoort rijden.
Morgenochtend verwachten ze wel erger dan nu.. Gaan er geen bussen als vervanging? Ik zou toch vandaag gaan
Bedankt voor het zeggen! melissac schreef:fleurtjeuh schreef:Ik kwam deventer amper nog uit...
De trein waar ik in zat richting zutphen ging ineens terug naar zwolle
Een wisselstoring schijnbaar, er werd niks omgeroepen in de trein..
En een latere trein werd ook gecanceled.
Dus nu moet ik via apeldoorn(die reed gelukkig wel) en dan met de bus naar arnhem... Als die nog rijdt dan...
Bus naar Arnhem rijd gewoon hoor, wel erop letten dat je de 91 of 43 pakt. Er rijd nog 1 naar Arnhem maar die rijd helemaal om.
Danielleeee_ schreef:Yvank_ schreef:
Morgenochtend verwachten ze wel erger dan nu.. Gaan er geen bussen als vervanging? Ik zou toch vandaag gaan
Oh echt? Ik dacht dat het alleen vandaag zo erg zo sneeuwen. Ik kijk het wel even aan, misschien dat er straks weer treinen rijden. Bussen sowieso wel denk ikBedankt voor het zeggen!
Westhof schreef:Stond onze andere auto net ook nog vast in de sneeuwMaar... we zijn thuis
Gelukkig ben ik vrij morgen...