Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lideli schreef:Osianaa schreef:Helaas liggen de nette werkgevers absoluut niet voor het oprapen. Misschien dat jij het getroffen hebt. En tuurlijk werk je de weekenden en de feestdagen. Maar niet alles toch?
Ik werk gemiddeld 40 uur per week in een normale week. In een vakantie werk ik zeker 6 dagen per week, en kom ik regelmatig aan werkweken van 70 uur. In een maand zonder een schoolvakantie zit je dus onder bijstandsniveau, omdat je minimumloon verdient.
Dan neem ik aan dat je geen vast contract hebt, maar een nul-uren contract. Dan verschilt je loon inderdaad heel erg per maand. Maar kun je dan geen vaste aanstelling krijgen?
. Mijn zus werkte op een manege, maar die is daar gestopt omdat het weinig opbracht en die werkt nu in de zorg. Mazida schreef:Heb nog geen baan met dieren, maar wil diploma Honden- en Kattenbesluit halen en dan een eigen kattenpension opzetten en dat later eventueel uitbreiden met honden. Wil dat 'erbij' doen, want er van rondkomen zal zeker in het begin moeilijk worden. Mijn zus werkte op een manege, maar die is daar gestopt omdat het weinig opbracht en die werkt nu in de zorg.
khirshanta schreef:ik werk met gifkikkers, slinkse slangen, koe-lompe figuren en beestachtig goede collega's.
Dat zijn echter allemaal mensen, dus ik vrees dat dat niet telt
kohtje schreef:Mazida schreef:Heb nog geen baan met dieren, maar wil diploma Honden- en Kattenbesluit halen en dan een eigen kattenpension opzetten en dat later eventueel uitbreiden met honden. Wil dat 'erbij' doen, want er van rondkomen zal zeker in het begin moeilijk worden. Mijn zus werkte op een manege, maar die is daar gestopt omdat het weinig opbracht en die werkt nu in de zorg.
Er bij zal niet makkelijk zijn want voor pension dieren moet je wel heel veel aanwezig zijn.
. En ik ben van mening dat je het beste eerst hobbymatig kunt beginnen en dan kunt kijken hoe het verder groeit
. Dan kun je ook rustiger opstarten. En ik ga het samen met mijn vriend doen, dus dat komt wel goed.
ik help mensen die tegen dingen aanlopen met hun hond (uitvallen, bang of dominant zijn enz) ik werk samen met de gemeente en dierenarts om te kijken of ik hond en baas kan helpen.
kan veel beter met dieren overweg dan mensen