1. Het weer : koud, regen, sneeuw
2. Vuurwerk
3. De film Home Alone voor de twintig duizendste keer op tv met kerst. Deel 1 t/m 20
Positieve aan december is mijn verjaardag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laurora schreef:@hilary oh mijn hemel, inderdaad, kerstliedjes! En dan ook gewoon 3000x per dag dezelfde nummers...verschrikkelijk!
Hilary schreef:Skyradio is momenteel een grote ergernis. Al ruim een maand van te voren is de verhouding Kerstliedje / gewoon liedje ongeveer 3:1 *zap*
har166 schreef:Oh fijn nog meer mensen die zich ergeren aan gezellig 'moeten' doen....
Ik hou niet van december door:
- de zwarte pieten discussie.
- anderhalve maand lang kerstmuziek.
- mega drukte in de supermarkten.
- producten die daardoor uitverkocht zijn of spontaan duurder.
- vroeg donker.
- je verplicht voelen ergens heen te moeten met de feestdagen want alleen thuis zitten vinden mensen vreemd of sneu.
- vuurwerk.
- het elkaar moeten zoenen op het werk na o&n.
- mega drukte in de sportschool na de vakantie.
- en er schiet me over 5 minuten wel weer wat te binnen
Maaike_Ma schreef:Def schreef:Grootste ergernissen:
1. Het weer : koud, regen, sneeuw
2. Vuurwerk
3. De film Home Alone voor de twintig duizendste keer op tv met kerst. Deel 1 t/m 20
Positieve aan december is mijn verjaardag
1 ergernis minder dit jaar![]()
home alone komt niet meer op tv
Dat vind ik dan weer een ergenis
xDenies schreef:De decembermaand is mijn grootste favoriet van alle maanden. Ik geniet van alle lichtjes en de warmte die ineens iedereen uitstraalt.
Echter .. vind ik het jammer dat het allemaal in het teken staat dat je samen moet zijn. Dat je de kerst niet alleen zou kunnen vieren of dat je niet gewoon lekker bankhangend er door heen kan gaan. Dat oud&nieuw in het teken staat van hand in hand het nieuwe jaar in. Vooral de bijkomende reclames irriteer ik mij vol aan.
Voor heel veel mensen is dit een vreselijke periode door dat gevoel. Je mist degene die je bent verloren. En als je net een relatie breuk hebt dan wordt je er al helemaal niet vrolijk van (is gelukkig al weer even geleden!)
Maar dat is mijn ergernis. Ik ben niet alleen, maar het voelt soms heel erg alsof het niet compleet is door de reclames.

. Word alleen gek van al die druktes in de winkels! Maar gelukkig kunnen we het meeste ook gewoon online bestellen
.
)