Facebook zoeksuggesties verwijderen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-17 21:48

anne_bento schreef:
Als je diegene een tijd niet meer zoekt dan verdwijnt het weer. Heb het ook een tijdje gehad maar na een poosje stopte het :)

Ah, kijk. Laten we het hopen! Bedankt :)

Iedereen bedankt voor de reacties! Het zal ongetwijfeld actie/reactie zijn qua vriendschapssuggesties en dergelijken... Overrulen door andere personen op te zoeken is nog niet gelukt. Zal een kwestie van geduld zijn dan.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 19:06

Geloof dat dat met Algoritmes te maken heeft die Facebook gebruikt.
Hetzelfde dat google zoeksuggesties geeft als jij al je eerste letters intypt.
Misschien als je googled op algoritmes facebook dat je ergens komt maar ik ben bang dat die niet zo transparant zijn :D

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 06:08

sevke schreef:
er bestaat niet zoiets als 'privacy' bij Facebook. Daar kun je je beter van bewust zijn :)
Ik krijg gewoon klanten bij de 'mensen die je misschien kent'. En dat zijn dan personen die ik niet in mijn mobiel heb, en ook nooit heb opgezocht. Volgens mij trackt FB waar je je bevindt, en als die andere persoon zich daar ook bevindt en ook FB heeft : bingo ! Echt creepy als je erop gaat letten.

Ik heb zelfs mensen erop gehad, die ik zelf niet gezocht had (niet eens aan hun gedacht ofzo) die ik ken van vroeger (lees: meer als 10 jaar geleden, voor het fb tijdperk) en die in een ander land 100den kms hier vandaan wonen. Dan denk je toch ook in jezelf, hoe weet fb dat? -O-