Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mazida schreef:Hier had iemand vorige winterbanden besteld. Stonden vijf dagen in de hal en kon er amper langs met mijn zwangere buik. Geen zin meer in
. Vind ik het trouwens best aso als je nooit thuis bent al je pakketten bij de buren te laten bezorgen.
Daarvoor zorg je toch helemaal dat je gewoon zelf thuis bent? Die had ik echt niet aangenomen 
Schaamde me dood richting de buren
ook wel eens gehad dat ik de buren steeds niet thuis aantrof.. maar ik ben er zelf wel alert op het zsm op te halen.
en zeker als straks de baby er is, zit er ik er helemaal niet op te wachten stapels pakketten in de gang te hebben staan. Soms is het best fijn om gewoon voor jezelf te kiezen. Net weer een bezorger weggestuurd die iets langwerpigs in mijn gang voor de buren van vijf deuren verder wilde wegzetten. Denk dat ik maar een vel papier ga ophangen aan de deur dat ik niets aanneem of zo'n sticker
Mazida schreef:Ik vind het heerlijk rustig nuen zeker als straks de baby er is, zit er ik er helemaal niet op te wachten stapels pakketten in de gang te hebben staan. Soms is het best fijn om gewoon voor jezelf te kiezen. Net weer een bezorger weggestuurd die iets langwerpigs in mijn gang voor de buren van vijf deuren verder wilde wegzetten. Denk dat ik maar een vel papier ga ophangen aan de deur dat ik niets aanneem of zo'n sticker
Bekijk het dan voortaan lekker m. et je pakketten
.
Rongyos schreef:wetend dat de postnl pakketbezorger betaald krijgt per pakket en als ie een 2e keer moet komen niks meer krijgt voor dat pakket volgens mij
emr schreef:Ik neem ze ook aan en moet eerlijk zeggen dat ik het fijn vind dat de buren dit ook doen. Afgelopen dagen is er een pakketje bezorgd bij m’n buren. Deze kwamen ze gister brengen. Stond ook in de weg, alleen had de postbezorger geen briefje in de bus gedaan waardoor ik nog altijd aan het wachten was. Voelde me wel
banketstaaf. Snap dat in jouw situatie het niet fijn is.