Word nog steeds naar als ik iets van ET zie..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Westhof schreef:Moffel en PiertjeWas echt een draaaaama als we dit op de kleuterschool moesten kijken. Ik moest toen van school verplicht videobanden van Moffel en Piertje gaan kijken thuis om over mijn angst heen te komen. Vind ik achteraf best belachelijk eigenlijk, maar goed.
goed uitgedachte therapie 
) en eigenlijk alle dieren vond ik eng maar honden hebben echt heel erg lang met grote stip bovenaan gestaan. En inmiddels ben ik zelf twee hondenbeesten rijker
YIPYIPYIPYIPYIP
MarlindeRooz schreef:Van de film "Plop in het moeras". Man ik was helemaal overstuur toen Plop wegzonk in het moeras. Was mijn eerste keer bioscoop, ik was 4 jaar. Mijn moeder is maar de zaal uit gegaan met mij, was helemaal over de zeik.
Ierpier schreef:MarlindeRooz schreef:Van de film "Plop in het moeras". Man ik was helemaal overstuur toen Plop wegzonk in het moeras. Was mijn eerste keer bioscoop, ik was 4 jaar. Mijn moeder is maar de zaal uit gegaan met mij, was helemaal over de zeik.
JA! Ik herinner me ook dat ik toen helemaal overstuur was
MarlindeRooz schreef:Van de film "Plop in het moeras". Man ik was helemaal overstuur toen Plop wegzonk in het moeras.
.
Oedi schreef:Karbonkel iddVooral in zijn visverschijning op de maan.
Hier is een tijdje terug een documentaire over gemaakt trouwens, dat is wel leuk om te zien. O.a. de makers ervan worden geinterviewd. Volgens mij heet de documentaire 'Het monster van groep drie' of iets dergelijks.
Verder kan ik me een aflevering van de teletubbies herinneren waarin een leeuw een beer achterna zit. DOODENG vond ik dat. De leeuw had ook van die enge doldraaiende ogen, krijg er nog steeds schrik van als ik eraan terugdenk.
Wel heel leuk om te lezen! 
Wij wonen vlakbij een kazerne en ik weet nog heel goed dat als we tussen de middag als ik uit school kwam, bij de bakker een broodje haalden... En dan waren daar ook heel vaak militairen. Dan durfde ik niet naar binnen. En als ik al binnen was en zij kwamen er aan, dan was ik heel snel weer buiten