Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ersina schreef:_Nelleke_ schreef:Nee het is een daadwerkelijke factuur. We hebben echter nog niks aanbetaald en er is ook niks geleverd.
De monteur is toch bij jullie thuis geweest? Dat is dan na het goedkeuren van de offerte?
Ik vind je post helemaal niet duidelijk en krijg de indruk dat je akkoord bent gegaan, maar nu oneffenheden zoekt, omdat die klusjes man het goedkoper kan doen.
Lusitana schreef:Als je het te duur vindt zeg je toch gewoon dat je dat niet wilt? Een offerte is maar een berekening. Je kunt ook gewoon zeggen dat je het scherper geprijsd wilt zien. Dergelijke dingen kun je gewoon in overleg doen.
Zo´n offerte is toch gespecificeerd? Je kunt toch zien hoe de extra kosten tot stand zijn gekomen? Heb je de voorijdkosten wel ingecalculeerd bv? Je hebt niet alleen te maken met arbeidsloon, he.
Ik snap het probleem niet. Je zit te zoeken naar blaam, maar wat wil je eigenlijk als oplossing? Leg dat bij ze neer.
Goof schreef:Lusitana schreef:Als je het te duur vindt zeg je toch gewoon dat je dat niet wilt? Een offerte is maar een berekening. Je kunt ook gewoon zeggen dat je het scherper geprijsd wilt zien. Dergelijke dingen kun je gewoon in overleg doen.
Zo´n offerte is toch gespecificeerd? Je kunt toch zien hoe de extra kosten tot stand zijn gekomen? Heb je de voorijdkosten wel ingecalculeerd bv? Je hebt niet alleen te maken met arbeidsloon, he.
Ik snap het probleem niet. Je zit te zoeken naar blaam, maar wat wil je eigenlijk als oplossing? Leg dat bij ze neer.
Het ging niet om een offerte, maar om een factuur. En die had ts al ondertekend.
Goof schreef:Lusitana schreef:Als je het te duur vindt zeg je toch gewoon dat je dat niet wilt? Een offerte is maar een berekening. Je kunt ook gewoon zeggen dat je het scherper geprijsd wilt zien. Dergelijke dingen kun je gewoon in overleg doen.
Het ging niet om een offerte, maar om een factuur. En die had ts al ondertekend.
Vanillia schreef:Kom nou, €2600 voor 2 dagen werk, het is geen neurochirurg![]()
Wat een poedersuiker situatie TS, snap best dat je hiervan baalt! Ik ben geen jurist, maar werk wel veel met bureaus en ik zou in dit geval de bal terug bij hun leggen dat de stelpost vele malen hoger uitvalt dan zij in eerste instantie hadden begroot en dat je daar dus niet mee akkoord bent.