.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:00

Wij gaan naar zuid Frankrijk en lopen dan met de 3 honden naar een strand waar je prachtig uitzicht hebt over het vuurwerk.

' helaas ' is mijn vuurwerk training wat te geslaagd geweest bij onze bange straathond. Waar hij aan het begin van de training weg rende, wilt hij nu met alles spelen. Inclusief het vuurwerk.

Maar gedurende de avond kijken we Netflix en iedereen maakt een paar hapjes/drankjes.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:05

I love oud en nieuw. Ik heb dus he-le-maal niks met kerst en ook niet met andere feestdagen. Maar oud en nieuw, i like. Jammer dat het maar 1x per jaar is. :+

De gezelligheid overal, echt fantastisch. Ik werk wel meestal nog die dag (sochtends en s'avonds melken) maar dat vind ik ook heerlijk, als je bezig bent dat je dan het vuurwerk hoort enzo...

Maar goed, on topic :+
Ik ga dus eerst s'avonds nog werken tot 20:30 ongeveer. Daarna waarschijnlijk naar m'n ouders uitzitten. Smiddags beetje relaxen en wat door de buurt rijden, kletsen en gezellig doen. En nog even naar m'n paardjes!

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:08

Ik was vorig jaar ook met mijn ex. Voor dit jaar nog geen plannen. Vriendinnen zitten onder de plak of willen niets doen.

Voor dit jaar nog even kijken wat ik ga doen, voor de kroeg in/een feestje ben ik wel te vinden :)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:34

Ik heb twee honden dus ben helaas aan huis gebonden, denk dat ik ook maar alleen thuis blijf. :) Filmpje kijken, de tijden van feesten met O&N zijn voorbij geloof ik. :D

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:42

Ik heb een hekel aan vuurwerk en ga dit jaar met oud en nieuw iets nieuws proberen: met vrienden naar een rave in de Kompass club in Gent. (Ik woon in Gent)

Met kerst ga ik 1 dag met mn familie vieren en 1 dag werken.
En kerstavond hebben we thuis de traditie om uit te gaan, met de broers en zussen. En dat is dan in Rotterdam:)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:43

Oudjaar angstig binnen blijven tenzij ik echt het huis uit moet en hopen dat mijn paarden dit jaar de draad niet weer omver lopen.

Ellendige tijd, al is het binnen ook wel gezellig :o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:45

Mijn beste vriend komt en doe van mijn vriend dan gaan we ws drankjes doen en daarna de stad in.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:56

Leren en hopen dat het gauw voorbij is. Haat aan oud en nieuw, enige wat ik wel leuk vind is als we demo practicum scheikunde hebben en de docent sterretjes etc laat zien met de brander, maar verder haat ik vuurwerk.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:59

Thuis, samen met mn vriend... :')

Lekker saai maar heb 5 vogels zitten waarvan ik niet weet wat ze doen met vuurwerk... en cabaret op tv met eten werkt voor mij prima :D

Lunamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:08

Ik zit in de stal tussen de paarden met alle lichten aan, poorten toe en keiharde muziek op de radio..... Te wachten tot het gedaan is met het stomme vuurwerk. Dus voor mij hoeft nieuwjaar ook niet echt....

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:14

Hier nog geen idee...
Vriendje zal wel weer met zijn vrienden wat gaan doen en vriendinnen vieren het liever met familie. Dus waarschijnlijk komt het er op neer dat ik thuis zit.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:17

Oudjaarsdag werken :(
en savonds de stad in met de vrienden groep en nieuwjaars dag naar familie enzo

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:20

Lekker met een paar vrienden en mijn vriendlief uit eten, om naderhand bij onze vrienden te genieten van het vuurwerk en dan door naar de stad waarschijnlijk :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:20

Eten samen met de vriendinnengroep en dan lekker naar een feestje :D ik hou van vuurwerk.

Stampeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:26

Wij blijven thuis. Merken aan de katten dat ze dan kalm blijven. Normaal nodigen we altijd vrienden en familie uit voor een feestje maar ben tegen die tijd hoogzwanger. Dit jaar mag het van mij wel wat rustiger. Moeten we nog even over nadenken.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:28

Koper schreef:
Wachten tot het voorbij is. Ik háát oud en nieuw, al mijn hele leven.

Vanaf 2 januari ben ik meestal wel weer aanspreekbaar.

Ditzelfde maar dan iets minder ernstig.
Ik hou ook niet zo van oud en nieuw.
Dit jaar voor het eerst in ons eigen huisje maar ik zal me wel bezig houden met de ponys.
Er is namelijk genoeg vuurwerk hier in de omgeving dus ik ga ook absoluut niet kopen *D

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:38

Ik gok niks, net als afgelopen 3/4 jaar.
Zou liever een feestje pakken maar helaas is dat geen doen zonder vrienden die dat ook leuk vinden, en ik weiger de hele avond bij stelletjes te zitten als enige single. Of gevraagd te worden door mensen die het anders zielig vinden dat je alleen bent. No thanks :+
Dan ben ik liever alleen thuis bij m'n dieren!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:39

Geen idee waar we zijn, hopelijk kan wintersport doorgaan. Omdat we met de camper proberen te gaan onbekend waar we uithangen dan. Oostenrijk frankrijk of elders. Tenzij gezondheid roet in eten gooit.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:40

Ik zit vermoedelijk lekker thuis bij mijn mams en mijn broertje zal wel in z'n mancave zitten :')

En ik houd samen met de oudste hond de wacht bij het raam (zij kijkt graag vuurwerk) en kijken hoe het voor de jongste wordt ... 2e keer vuurwerk. Heel spannend. Hij vind het niet eng, maar ook niet super leuk.

Dus ik denk .. hoe dan ook thuis :P

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:43

gewoon om 7 uur 's ochtends beginnen met werken :+

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:56

Gewoon thuis met de paarden, hopen dat alles rustig verloopt en er nog wat leuks op de tv is om de avond door te komen, voor 12en de paarden nog wat voeren, dan hopen dat je niet stikt in die smerige smog en hopen dat het gaat regenen zodat je naar bed kan en de volgende dag op de normale tijd weer op..
Dan op 1 januari na een paar uurtjes slaap hopen dat je niet teveel uitgeslapen blije mensen treft die je een GELUKKIG NIEUWJAAR!!! gaan wensen. :')
Kerst is ook zoiets.. voor mensen die geen vrij kunnen nemen niet leuk, ik ben blij als het 2 januari is. :P

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 22:29

Ik ben eindelijk eens vrij. Denk dat ik niets bijzonders ga doen want wil sowieso bij mn katten zijn als het vuurwerk begint.
Misschien dat ik wel bij mn ouders ga gourmetten.
Nieuwjaarsdag altijd langs familie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 22:37

Ik ben ook niet zo'n fan, ben met de kerst met mijn vriend samen bij mijn ouders in Nederland. Vorig jaar hebben we daar gewoon met z'n vieren thuis lekker gegeten en vuurwerk gekeken maar het vuurwerk in het dorp waar ze nu wonen viel nogal tegen :+ Vind het altijd zo verplicht, maar als je niks doet is het ook nogal een anticlimax.

M'n beste vriendinnetje heeft waarschijnlijk een huisfeest in Utrecht waar we heen zouden kunnen maar we moeten op Nieuwjaarsdag ook weer terug naar Engeland rijden. Dus mwah, weet het nog niet zo goed :+

Edit, xRaisin, de Efteling heb ik 3 jaar geleden gedaan en dat vond ik wel erg leuk! :j

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 22:41

Werken van half 3 tot half 11 en dan gaat de barbecue aan! Onze traditie :') maar is even afwachten toe het allemaal gaat, hier ook eerste oud en nieuw met zoontje. Als hij huilt ga ik niet buiten staan te barbecuen ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 22:45

Klein feestje met mn groepje beste vrienden. Gourmetten, spelletjes spelen, bohemian rhapsody extreem airguitarren, vuurwerk kijken en Malibu cola zuipen.

Mooiste feestje van het jaar. <3