Echt een schaapje, geen eigen keuzes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bedankt mam
was te druk met eigen pony en school en kleding boeide me niks.
en als ik wat raars zou hebben gedaan doe ik dat nu nog vermoed ik.
ben niet hele anders dan als jonkie en puber.
. Maar kom daar ook gewoon eerlijk voor uit dat ik daarmee geexperimenteerd heb.
. Oef zo fout hihi

etc... vreselijke spijbelaar, wegloper.. Nachtmerrie voor ouders.. ik ga echt niet eens alles vermelden wat ik heb gedaan..
Vanaf dat de kalveren geboren waren liep ik er al mee rond en de meeste koeien waren dus zo mak als wat.
.
(note: ik heb nooit een paard gehad)
Kaula schreef:Hier ook een vreselijke spijbelaar. Mijn moeder werkte destijds op dezelfde school als waar ik naartoe ging en kende dus ook de docenten waar ik les van had. Na een aantal verzuimbriefjes in de categorie tandarts, dokter e.d. moest er wat variatie komen voor de geloofwaardigeid. Begrafenis was alleen niet echt de goede keuze... Mocht dus mooi alle uren inhalen toen mijn moeder voor niks gecondoleerd was door haar collega's.
Overigens is de kuif ook een heel bekend kapsel bij mij.
oeps
Al mijn foto's van tot ik een jaar of 10 was zijn hierdoor verpest en mag dus zeker niemand ooit zien.
Dus er werden voor mij broeken gekocht van mega zachte stofjes (soort leggingstofjes, maar dan model broek wat recht naar beneden loopt ipv aansluitend. Nu zou ik het een bejaarden-mensen-broek noemen..) en als er dan eenmaal zo'n broek gevonden was, kreeg ik die ook gelijk in 6 soorten kleuren (paars, kotsgroen, etc.)