Kerstcadeau ideeën voor mannen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Re: Kerstcadeau ideeën voor mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:34

Ik lees ook mee.. Mijn vriend is er zo eentje, als ik iets wil/nodig heb dan ga ik het gewoon halen. Dus een verlanglijstje ofzo dat heeft hij niet! Als je vraagt wat hij wil, dat weet hij zelf niet eens... Vorig jaar beloofd dat we samen is gingen kijken naar een voetbalwedstrijd van zijn favoriete ploeg. Het jaar ervoor een gereedschapskist... Dit jaar? Nog geen idee...

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:40

Ik ben ook al op zoek, maar een extra moeilijkheid... Misschien hier creatieve bokkers die mij kunnen helpen :+

Mijn vriend is een stoere vent. Gek op voetbal, bier, onze naaktkatten, en naar de kroeg gaan. Vanwege zijn werk zijn sieraden geen optie.

En nu de moeilijkheid. Mijn vriend is met Kerst nog op uitzending (militair). Dat betekend dat er de volgende eisen zijn gesteld aan mijn cadeau:
* geen vloeistoffen
* geen voedsel wat kan smelten (chocola, pindakaas etc)
* lichter dan 2 kilo
* moet passen in een pakket waarbij HxBxD niet meer is dan 90 :+

Maakt het niet makkelijker.. :7

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:40

Ik volg even! Mijn vriend is de dag na kerst jarig... lekker onhandige datum. Dus ik doe kerst en verjaardag altijd in 1. Vorig jaar heeft hij geld gehad voor de aanschaf van een nieuwe tv.

En voor dit jaar heb ik al een dagje efteling geboekt. Maar wil graag ook iets geven wat alleen voor hemzelf is en niet een dagje weg voor ons samen. Dus ik lees mee! :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:43

Lekker wollen ondergoed van bvb. www.dilling.nl ? Of een mooie wollen trui of iets? Knus, luxe, nuttig en ook nog leuk winters :P

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:44

Ik lees mee! Hier staat tot nu toe op het ideeën lijstje: bbq workshop met vrienden, tegoedbon voor zijn favo restaurant...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:25

BabiiVeeraa schreef:
Ik ben ook al op zoek, maar een extra moeilijkheid... Misschien hier creatieve bokkers die mij kunnen helpen :+

Mijn vriend is een stoere vent. Gek op voetbal, bier, onze naaktkatten, en naar de kroeg gaan. Vanwege zijn werk zijn sieraden geen optie.

En nu de moeilijkheid. Mijn vriend is met Kerst nog op uitzending (militair). Dat betekend dat er de volgende eisen zijn gesteld aan mijn cadeau:
* geen vloeistoffen
* lichter dan 2 kilo

Een t-shirt met jou foto erop.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:40

Murthul schreef:
Mijn vriend krijgt overigens een bier-adventskalender waar hij dolgelukkig mee is, als je kerel van speciaalbier houdt is dat dus echt wel een aanrader. :)

Klinkt als een ideaal kado voor een vriend van mij, waar haal je dat?

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:43

Xanthippe schreef:
Murthul schreef:
Mijn vriend krijgt overigens een bier-adventskalender waar hij dolgelukkig mee is, als je kerel van speciaalbier houdt is dat dus echt wel een aanrader. :)

Klinkt als een ideaal kado voor een vriend van mij, waar haal je dat?

https://www.hopt.nl/beery-christmas

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:44

BabiiVeeraa schreef:

* geen vloeistoffen
* lichter dan 2 kilo

Mooie gewaagde foto van jou erop? Heeft ie ook iets om naar te kijken terwijl hij op zending is :P

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:01

.
Laatst bijgewerkt door Love_myhorse op 03-02-26 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:14

@Britta en @Cayenne; ik heb voor zijn vertrek een boudoir fotoshoot laten doen, bij iedere brief (jaja, ouderwets brieven schrijven <3 ) krijgt hij al een foto. Dat had ik er misschien even bij moeten zetten...

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 16:52

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 17:15

BabiiVeeraa schreef:

* geen vloeistoffen
* lichter dan 2 kilo

Misschien is dit iets?
https://www.bol.com/nl/p/het-bucketlist ... ypedsearch
Heb ik vorige jaar gekregen en ik ging stuk. Heeft hij wat te doen.

Anders deze? :P
https://www.bol.com/nl/p/het-bucketlist ... ypedsearch

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:03

Super leuk Tass!! Daar kan ik wel wat mee :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:22

Mijn vader maak ik altijd blij met eten of cognac. Andere wensen heeft hij nooit. Bij mijn ex hing het af of hij wat kon gebruiken rond die tijd. Of eten of drinken. Voor een goede vriend weet ik eten, bier, een activiteit of denk dit jaar een klein fotoalbum te maken van zijn hond of zijn motor. Is ie gek op

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:31

Mijn man geef ik theaterkaartjes voor Harry Jekkers en klein orkest. Mijn ouders krijgen ook elk jaar theaterkaartjes of musical.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:32

Heb het voor iedereen al bedacht, mijn vriend krijg een game of thrones spel en de boeken van the witcher. Mijn moeder krijgt een diner bon en een Spa bon en een bon voor de Hunkemöller (ze heeft een borstverkleining gehad en kan eindelijk “leuke bh’s shoppen). Mijn schoonmoeder krijgt waxmelts. Mijn schoonzus een Pandora cadeaubon.

Maar mijn moeders vriend en schoonvader geen idee ik vind het zo lastig. Mijn moeders vriend hebben we met zijn verjaardag een Bavaria bier tour gegeven. Mijn schoonvader geven we normaal iets van wisky maar dit jaar wilde we iets leukers doen.
En een douchepakket of luchtje vind ik zo afgezaagd :')
Dat is voor mannen bijna altijd het standaard kerstcadeau. Hopelijk kom ik hier wat inspiratie tegen. Want elk jaar hetzelfde is ook zo banketstaaf.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:42

:') Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die niets weet.
Helaas is vader ook nog een week na kerst jarig, wat het niet makkelijker maakt. Heb je eindelijk iets bedacht, moet je daarna weer iets bedenken.
Vaak komt er hier ook iets uit het rijtje geurtje/ boek/ sokken/ onderbroeken maar eigenlijk heeft ie daar inmiddels wel genoeg van :+ .
En geen hobby's, wat het ook al zo lastig maakt, dus ik lees mee voor ideeen.

Cadeau voor m'n moeder ligt natuurlijk al klaar, die geeft tenminste regelmatig aan wat ze leuk vind :')

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:46

Mijn vriend gaat het nieuwe boek van Dan Brown krijgen. Zijn favoriete schrijver en hij is een lezer (op zijn tijd). Dus denk dat ik hem daar wel blij mee maak. Verder ben ik nog hard aan het bedenken wat ik verder ga geven. Dat lijstje het jaar door had ik bijgehouden. Tot die zelf besloot het e.e.a. van dat lijstje te kopen :7

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:32

Tass schreef:

Wij hebben die onlangs gekocht, hij is heel leuk :D Zitten originele dingen tussen, en niet van die onmogelijke dingen die je toch nooit doet, maar bv een nachtwandeling op het strand en zulke dingen!

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 12:26

Laulitz schreef:
Tass schreef:

Wij hebben die onlangs gekocht, hij is heel leuk :D Zitten originele dingen tussen, en niet van die onmogelijke dingen die je toch nooit doet, maar bv een nachtwandeling op het strand en zulke dingen!

Super leuk! :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 12:32

Mijn vriend is gelukkig zo handig om het hele jaar door 'ohhh dat wil ik nog wel', 'ohhhh die is mooi', 'ooit wil ik dit of dat nog eens kopen'.
En gelukkig ben ik zo slim om alles op te slaan in mijn gsm.

Op tijd en stond uitkiezen wat het gaat worden; kijken of het budget niet overdreven is en hopla meneer is blij!

Gelukkig is hij wel zo gemakkelijk haha ik ben daarin tegen een stuk moeilijker.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 12:37

_mexx_lady_ schreef:
Mijn vriend is gelukkig zo handig om het hele jaar door 'ohhh dat wil ik nog wel', 'ohhhh die is mooi', 'ooit wil ik dit of dat nog eens kopen'.
En gelukkig ben ik zo slim om alles op te slaan in mijn gsm.

Op tijd en stond uitkiezen wat het gaat worden; kijken of het budget niet overdreven is en hopla meneer is blij!

Gelukkig is hij wel zo gemakkelijk haha ik ben daarin tegen een stuk moeilijker.

Kan je mannen dit op latere leeftijd nog aanleren :+. Zou fijn zijn bij de vriend van mijn moeder of schoonvader.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:21

Vriend is 32 jaar, ik weet niet hoeveel later 'later' is maar alles lijkt me aan te leren :D
Als je het maar juist aanpakt <<)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:26

Cayenne schreef:
BabiiVeeraa schreef:

* geen vloeistoffen
* lichter dan 2 kilo

Mooie gewaagde foto van jou erop? Heeft ie ook iets om naar te kijken terwijl hij op zending is :P

Is hij een gamer? En hebben ze daar bv tv met playstation?
Anders de nieuwste game (Call of duty heeft volgens mij een nieuwe uit)
Of het nieuwste seizoen van een favoriete serie.

Mijn vriend is semi-proff fotograaf en heeft een keer een shoot gedaan voor een meisje met een motorcrosser als vriend. Zij heeft toen foto's laten maken met zijn cross shirt aan.
Misschien kan je wat foto's sturen van jou in het voetbalshirt van zijn favoriete speler of ploeg?