Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

BabiiVeeraa schreef:Ik ben ook al op zoek, maar een extra moeilijkheid... Misschien hier creatieve bokkers die mij kunnen helpen
Mijn vriend is een stoere vent. Gek op voetbal, bier, onze naaktkatten, en naar de kroeg gaan. Vanwege zijn werk zijn sieraden geen optie.
En nu de moeilijkheid. Mijn vriend is met Kerst nog op uitzending (militair). Dat betekend dat er de volgende eisen zijn gesteld aan mijn cadeau:
* geen vloeistoffen
* geen voedsel wat kan smelten (chocola, pindakaas etc)
* lichter dan 2 kilo
* moet passen in een pakket waarbij HxBxD niet meer is dan 90
Maakt het niet makkelijker..
Xanthippe schreef:Murthul schreef:Mijn vriend krijgt overigens een bier-adventskalender waar hij dolgelukkig mee is, als je kerel van speciaalbier houdt is dat dus echt wel een aanrader.
Klinkt als een ideaal kado voor een vriend van mij, waar haal je dat?
BabiiVeeraa schreef:Ik ben ook al op zoek, maar een extra moeilijkheid... Misschien hier creatieve bokkers die mij kunnen helpen
Mijn vriend is een stoere vent. Gek op voetbal, bier, onze naaktkatten, en naar de kroeg gaan. Vanwege zijn werk zijn sieraden geen optie.
En nu de moeilijkheid. Mijn vriend is met Kerst nog op uitzending (militair). Dat betekend dat er de volgende eisen zijn gesteld aan mijn cadeau:
* geen vloeistoffen
* lichter dan 2 kilo
) krijgt hij al een foto. Dat had ik er misschien even bij moeten zetten... BabiiVeeraa schreef:Ik ben ook al op zoek, maar een extra moeilijkheid... Misschien hier creatieve bokkers die mij kunnen helpen
* geen vloeistoffen
* lichter dan 2 kilo

Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die niets weet.
.
_mexx_lady_ schreef:Mijn vriend is gelukkig zo handig om het hele jaar door 'ohhh dat wil ik nog wel', 'ohhhh die is mooi', 'ooit wil ik dit of dat nog eens kopen'.
En gelukkig ben ik zo slim om alles op te slaan in mijn gsm.
Op tijd en stond uitkiezen wat het gaat worden; kijken of het budget niet overdreven is en hopla meneer is blij!
Gelukkig is hij wel zo gemakkelijk haha ik ben daarin tegen een stuk moeilijker.
. Zou fijn zijn bij de vriend van mijn moeder of schoonvader. Cayenne schreef:BabiiVeeraa schreef:Ik ben ook al op zoek, maar een extra moeilijkheid... Misschien hier creatieve bokkers die mij kunnen helpen
* geen vloeistoffen
* lichter dan 2 kilo
Mooie gewaagde foto van jou erop? Heeft ie ook iets om naar te kijken terwijl hij op zending is