Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Werk fulltime (eigen bedrijf) maar vrijwel alles wat ik in een week doe of moet is eigen keuze of probeer ik dusdanig tactisch in te plannen dat er zoveel mogelijk tijd voor andere dingen overblijft.
. En we hebben geen kinderen en/of huisdieren, dus dat scheelt ook wel enigszins.

En dan nog vind ik af en toe de tijd om gezellig met een vriendin naar de film te gaan of te gaan winkelen.
en omdat ik maar parttime werk door de weeks doe ik bv het huishouden of trainen/uitgebreid op pad met de honden tijdens kantooruren. Praktisch gezien ben ik gemiddeld 3 a 4 avonden door de weeks gewoon lekker vrij en op die momenten hang ik op de bank met manlief, ga ik sporten of kan ik sociaal doen met vriendinnen.
maar ik snap niet hoe zij doet alles
.

SusanH schreef:Berdien: geen kinderen scheelt echt enorm qua tijd. Zeker als ze nog jong zijn (onder de 4 a 5 jaar) gaat daar heel veel tijd in zitten
Sizzle schreef:Naar je paard is toch al 'wat anders'?
Dat is toch je hobby?
Als je hobby sauna is dan kom je ook niet aan wat 'anders' zoals een paard toe.
SusanH schreef:Berdien: geen kinderen scheelt echt enorm qua tijd. Zeker als ze nog jong zijn (onder de 4 a 5 jaar) gaat daar heel veel tijd in zitten.
Ijscolove: ik denk dat het bij jouw stalgenoot scheelt dat de kinderen ouder zijn. Vier jonge kinderen waarvan 2 er 1 jaar oud zijn is gewoon pittig en kost veel tijd.

Ik vind het absoluut niet erg hoor, en ik geniet ook volop van mn leven maar soms denk ik na en verbaas ik me er zelf nog over hoe ik het allemaal doe
Dus jah....
En soms word het dan savonds iets later naar bed of sochtens om half 6 eruit
Maar zelfs daar kan ik dan van genieten!!