Ervaringen 77onlineshop.de ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xCODA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:36

Bestel er wel vaker. Heb 1x meegemaakt dat mijn maat uitverkocht was en ik 1 maat kleiner had besteld, was toch echt te klein helaas. :')

Heb het gewoon kunnen retourneren en binnen een week had ik mijn geld terug. Echt heel tevreden over de service! :j

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:40

madelief88 schreef:
Ik vind de kleding leuk en zo te zien ben ik 1 van de weinige met een mindere ervaring, maar ik heb echt 3 keer heel lang (meerdere weken), op mijn bestelling moeten wachten. Daarin ook niet heel best contact met de klantenservice. 1 keer daardoor geannuleerd en toen wel netjes mijn geld terug. Maten wisselen wel wat, dus heb al wel wat retour gestuurd en dat ging ook makkelijk / snel geld terug.

Prima webshop, maar ik bestel er niet meer als ik iets binnen een week binnen wil hebben :)

Hier dus ook. Na een anderhalveweek gezegd de bestelling te willen annuleren ivm op vakantie gaan. Hebben ze niet gedaan en pakket wad gedropt voor mijn deur. Oftewel retourtermijn verstreken. Met een hoop gedoe mocht ik hem als nog binnen 5 dagen retour zenden. Netjes gedaan maar wel zelf voor de verzendkosten moeten opdraaien toen. Voor mij nooit weer, communicatie verloopt ook zeer traag. Desondanks dat mijn Duits prima is.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 06:37

Er is schijnbaar ook een Nederlandse versie van SeventySeven. Ik kreeg er reclame van op insta en ik zie er leuke en betaalbare items op staan (leuk die outfit combo's ook).
Trustpilot heeft goede reviews. Het is mij niet helemaal duidelijk of retour gratis is. Er staat op de website ruilen kosteloos maar bij de annuleringsvoorwaarden retour op eigen kosten. Bij de reviews zie ik weer dat 77shop jou een retourlabel stuurt en dat het dan gratis is.
Ben benieuwd of er via Bokt nog recente ervaringen zijn :)

mellamoshan

Re: Ervaringen 77onlineshop.de ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 07:11

Paar keer besteld maar geen problemen mee gehad. Nog niet geretourneerd dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen.