Hopelijk gaat dat wel snel gebeuren,.
TS misschien iets voor jullie? :p is wel wat duurder..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Naar aanleiding van dit topic even een snel rondje Funda gedaan, voor die bedragen heb je hier gewoon een huis met genoeg ruimte om 4 paarden kwijt te kunnen
Gianti schreef:Hier in almere is het ook enorm lastig er tussen te komen. Vaak meer dan 100 bezichtigingen en soms wel +20.000 Op de vraagprijs. En idd zo vaak gehad dar maandag huis op Funda stond, voor woensdag belichting gepland en dat je dinsdag afgebeld werd dat er al zoveel animo was of al verkocht
Wij hebben uiteindelijk een huisje gevonden via fb! Daar stond die met wat eerder op dan op Funda. Zelfde dag nog wezen kijken
knetterhard schreef:Gianti schreef:Hier in almere is het ook enorm lastig er tussen te komen. Vaak meer dan 100 bezichtigingen en soms wel +20.000 Op de vraagprijs. En idd zo vaak gehad dar maandag huis op Funda stond, voor woensdag belichting gepland en dat je dinsdag afgebeld werd dat er al zoveel animo was of al verkocht
Wij hebben uiteindelijk een huisje gevonden via fb! Daar stond die met wat eerder op dan op Funda. Zelfde dag nog wezen kijken
Dan heb je mooi geluk gehad. Vandaar ook mijn vraag voor een originele advertentie oproep! Maar tot nu toe schrikt iedereen zich dood van alle berichten over de randstad

_Nancy schreef:Broertje van mijn vriend en zijn vriendin wilde een huis kopen in Capelle aan de IJssel (bij Rotterdam).
Leuk huis gezien, niks bijzonders eerlijk gezegd, gewoon een degelijk eengezinswoning.
Ze boden € 5.000 BOVEN de vraagprijs.
Later werden ze gebeld, ze maakten geen schijn van kans, hun bod was veel te laag
Het is bizar hoe de huizenmarkt nu is..
knetterhard schreef:_Nancy schreef:Broertje van mijn vriend en zijn vriendin wilde een huis kopen in Capelle aan de IJssel (bij Rotterdam).
Leuk huis gezien, niks bijzonders eerlijk gezegd, gewoon een degelijk eengezinswoning.
Later werden ze gebeld, ze maakten geen schijn van kans, hun bod was veel te laag
Heftig zeg.. Dat laatste ben ik echt niet van plan.. Dan ga ik nog liever huren
), maar ik had niet in de gaten dat de huizenmarkt in de randstad zo hysterisch is, wat een gekkenhuis!
.
Hier in de straat staan al een aantal huizen maanden te koop, en het zijn echt geen krotten. Ook nog een mooi tuintje achter en eigen parking... En op zich best mooi gelegen.
(goede huisdokter in de straat, apotheker, bakker, lidl en aldi in principe met de fiets bereikbaar.) knetterhard schreef:_Nancy schreef:Broertje van mijn vriend en zijn vriendin wilde een huis kopen in Capelle aan de IJssel (bij Rotterdam).
Heftig zeg.. Dat laatste ben ik echt niet van plan.. Dan ga ik nog liever huren
akishino schreef:Wow, misschien leef ik onder een steen (in brabant), maar ik had niet in de gaten dat de huizenmarkt in de randstad zo hysterisch is, wat een gekkenhuis!
Even op funda gekeken, maar dit gaat nergens over. De vraagprijzen zijn gigantisch hoog en als je daar ook nog overheen gaat bieden, moet je toch wel heeeeeel graag daar willen wonen.
Ik vraag me af, de mensen die dus zoveel/teveel betalen voor een woning in die omgeving en de hysterie op de huizenmarkt zwakt af, heb je dan geen probleem? In de zin van: wil/moet je je woning uiteindelijk weer verkopen je dus een behoorlijk financieel gat hebt?