Ik kan ook stiekem niet wachten, maar ik heb alleen maar slingers en lampjes nog. Een piek en ballen heb ik nog niet omdat dit mijn eerste jaar is waarin ik echt een eigen kerstboomm heb
Wij hebben net een nieuwe gekocht! (nepperd). Vorig jaar kwamen we er niet uit en hebben we geen kerstboom gehad Maar dit jaar is het gelukt! Ik zet hem pas na Sinterklaas. Eerder komt hij er echt niet in.
Anoniem
Geplaatst: 31-10-17 21:24
Morpheus81 schreef:
Geweldig!!!! Ik dacht dat ik altijd vroeg was met midden November, maar jij bent helemaal 'erg'
Leuk!!! Als ik hem heb staan, zal ik zeker een foto sturen.
Dit was in ieder geval vorig jaar! 3 meter hoog! [ [url=m/tsH6Bk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Woon net op mijzelf dus moet nog alle kerstspullen kopen
tinker_sally
Geplaatst: 31-10-17 22:13
Hier helaas nog geen boom. Moeders vindt het nog te vroeg. Maar sinds vorige week staat het kerstdorp van zus weer wel in de kamer. Dat neemt 1 muur in de kamer bijna helemaal in beslag. Dus een beetje kwrstgevoel is al in huis.
Kijk nu al uit naar de kerstmuziek op de radio
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 31-10-17 22:23
Oooh geweldig! Ik hou hier van hoor! Van vriendlief mag de boom pas na 5 december komen. Ben ik het niet mee eens.
Wij hebben gister kerstinkopen gedaan (voor het eerst in ons eigen huisje). Vriendin van mijn moeder bood haar (neppe) kerstboom aan en die heeft ze vandaag gelijk gebracht. Tja, dan begin ik maar he... Beter zo in de woonkamer dan in de doos!
Vandaag nieuwe ballen gekocht.. Donkerblauw met zilver en wit.
Dit was verleden jaar..
Het jaar daarvoor..
Dit jaar wordt het een normale boom. Maar toch wat leuks gedaan met mijn paspoppen en die heb ik lekker al neergezet.
Minimus
Geplaatst: 05-11-17 22:46
Ja ik wil ook! Aangezien ik op mezelf woon en geen vriend heb die in protest kan gaan, sta ik even te twijfelen of ik een echte neem of een nepperd. Heb vorig jaar een echte gehad en die stond tot halverwege januari erg mooi nog, maar denk dat ik maar voor een neppe ga dit jaar. Die blijven langer mooi
Waar halen jullie je (neppe) kerstbomen? Ik zoek er eentje die net echt lijkt, maar ivm beperkte ruimte (36m2 studio ) Is het lastig. Net zoals online bestellen..
kruimellover
Geplaatst: 05-11-17 22:48
WoW! Wat zijn jullie vroeg! Maar wel leuk hoor geeft altijd zo’n leuke sfeer.
Ik ben wel al begonnen voor de aankleding rondom de kerstboom. Ben allemaal huisjes zelf aan het maken. Leuk om te doen op die donkere dagen
Wauw mooie kerstbomen alweer . Ik wacht nog heel eventjes, al kriebelt het enorm om een kerstboom te gaan halen. Alleen omdat ik een echte wil wacht ik er nog eventjes mee omdat ik bang ben dat tegen de tijd dat het kerst is alle naalden zijn uitgevallen
Ben zo blij dat ik niet de enige ben die dit nu al wil
Wij vieren geen Sinterklaas, en al zouden we dat vieren: dat kan heus ook gewoon met een kerstboom in de woonkamer hoor.
Wij hebben altijd een echte boom, maar misschien ga ik dit jaar ook wel voor een kunstboom.. Scheelt weer naalden en ongedierte. (Ik heb de gave om een boom uit te kiezen met bijvoorbeeld een spinnennest erin etc. ) Zag dat ze er bij de Gamma al stonden van de week!