Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
belle_boef schreef:Of met een schroevendraaier het hele mechanisme eraf schroeven en tzt een nieuwe erop doen
. Je kan het mechanisme er alleen afschroeven als het open is..Remark schreef:Heb je geen secondelijm? Misschien kan je een paperclip oid er aan plakken en zo het restant eruit krijgen
, het zijn mijn konijnen en het is mijn vriendin die ervoor zorgt
. Ze gaat meestal rond 10 u naar de nijnen en ik zal laten weten of en hoe het gelukt is!
Zal haar zeggen dat ze dat ook kan proberen.

Quellian schreef:Is het al gelukt? Deze slotjes kun je idd met een betonschaar knippen.
Afgelopen zomer had ik dit met de sleutel van het bovenslot in de voordeur bij m'n vriendin toen ik voor haar dieren zorgde. Was ook best een dingetje![]()
Ik belde haar ervoor nog: 'dat slot gaat zó zwaar, het zal me niets verbazen als vandaag of morgen de sleutel afbreekt!'. Hahahaha, neeeeee joh! Wel dus... 2 mannen zijn 1,5 uur bezig geweest met de boel fixen.
.
quera schreef:Denk dat de tip met secondelijm en een ijzertje/houtje/plastic zeker moet lukken
.Roodvos schreef:Fair schreef:IJzerdraadje of iets soortgelijks zoeken, hier een drupje secondelijm opdoen en tegen het afgebroken stuk houden. 1 minuut wachten en met wat geluk kan je dan het afgetrokken stuk er zo uittrekken.
Nieuw topic: Help, mijn vriendin is aan mijn konijnenhok blijven plakken.![]()
eva1969 schreef:Mocht het niet lukken het slotje door te knippen, misschien het waterbakje bijvullen met een gieter met een dunne tuit?
.
. Dus het duurt nog wel even voor jullie iets horen
.
!
. Ze heeft op een andere manier geprobeerd wat proper water in het bakje te krijgen. Morgen doet ze nog een poging.