En dan staat je leven even stil...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 22:44

Zo, wat heftig om mee te maken zeg! Veel sterkte!

Dimphyl schreef:
Veel sterkte.
Hier ook al alles gehoord gisteravond met de sirenes..

En heel eerlijk? Het zat er aan te komen dat het zou escaleren, maar zó.. verschrikkelijk dat het zo ver moet komen, ik hoop dat er naast een intern onderzoek nu ook eens van buitenaf meegekeken wordt en er dingen gaan veranderen bij betreffend bedrijf!

Wat is dit voor raar bericht in dit topic :? Of woonde jij er ook ofzo?

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 22:48

Ik heb kippenvel over mij armen en benen.. wat een vreselijke ervaring voor jou en alle omstaanden.

Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen. Y;(

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 22:49

Jezus!
Wat naar om mee te maken TS!

Ik wil je heel veel sterkte wensen, en als je behoefte hebt, PB box staat open :(:).

Dimphyl

Re: En dan staat je leven even stil...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:14

hoho, even rustig blijven en lezen wat ik type. ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd, maar hoop dat er hieruit wel nagedacht gaat worden over veranderingen binnen het bedrijf, dat het zó zou escaleren wist ik niet, dat wist niemand natuurlijk en hoopte ook niemand.

en ja, wel veel ervaring met het bedrijf. mijn moeder heeft er 20 jaar gewerkt maar is er inmiddels 2 jaar geleden opgestapt omdat ze de onveiligheid (en nog veel meer problemen) niet meer aan kon. verder zelf ook een tijd gelopen bij een behandelaar via hun en hoor nog vaak genoeg dingen over deze groep/bedrijf ivm dat ik er vlakbij woon én mensen die ik ken er werken.

nogmaals; sorry als dit verkeerd schoot, ik bedoelde het juist goed, er is iets verschrikkelijks gebeurd nu en het had niet zo ver mogen komen, hopelijk dat ze hier eindelijk van wakker schrikken.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:24

wat vreselijk... daar staat even alles door stil. Heel veel sterkte voor jou, en voor de vrienden en familie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 23:32

Verschrikkelijk! Pfoeh, ik weet niet wat ik moet zeggen...
Heel veel sterkte TS. Gecondoleerd Y;(

Afbeelding

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-17 09:49

Weet je, ik heb helemaal geen zin om me te verdedigen. Als jij mensen kent die hier werken en zij jou informatie willen doorspelen met het risico hun baan te verliezen, prima.
Ik heb ook goede ervaringen met de GGZ, en via via en op internet worden slechte ervaringen vele malen groter gemaakt dan dat het in de praktijk is geweest.
En deze BW gaat door het vuur voor zijn/haar bewoners en niemand heeft dit zien aankomen.
De GGZ ligt onder vuur, en als er iets gebeurd wat op elke hoek van de straat gebeuren kan, hebben mensen via social media de grootste mond.

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:57

Wat verschrikkelijk als je zoiets mee moet maken in je directe omgeving.
Gecondoleerd en heel veel sterkte

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:11

Betekent het ook dat je de dader dus kende? Was je daar ook bevriend mee? Heftig om zoiets mee te maken zeg sterkte ermee ik hoop dat je hiervoor extra begeleiding krijgt om het een plekje te geven.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:52

Djeradalover schreef:
Weet je, ik heb helemaal geen zin om me te verdedigen. Als jij mensen kent die hier werken en zij jou informatie willen doorspelen met het risico hun baan te verliezen, prima.
Ik heb ook goede ervaringen met de GGZ, en via via en op internet worden slechte ervaringen vele malen groter gemaakt dan dat het in de praktijk is geweest.
En deze BW gaat door het vuur voor zijn/haar bewoners en niemand heeft dit zien aankomen.
De GGZ ligt onder vuur, en als er iets gebeurd wat op elke hoek van de straat gebeuren kan, hebben mensen via social media de grootste mond.

Je hóeft je ook helemaal niet te verdedigen, met de begeleiders en de woongroepen ansich is niks mis, puur de manier waarop er gemanaged wordt van bovenaf klopt niet en zorgt voor onveilige situaties waarbij die begeleiders niks mogen/kunnen doen.

Nogmaals heel veel sterkte en sorry dat mijn bericht verkeerd overkwam.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-17 12:48

Ninette schreef:
Betekent het ook dat je de dader dus kende? Was je daar ook bevriend mee? Heftig om zoiets mee te maken zeg sterkte ermee ik hoop dat je hiervoor extra begeleiding krijgt om het een plekje te geven.

Dankjewel!

Om antwoorden te geven op je vragen, stuur ik je even een PB!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 20:27

Hoe is het nu met je