Keet schreef:Hier zouden ze niets krijgen en terug mogen komen met sint maarten
Hier ook niet met st Maarten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mala26 schreef:hier duwen ze een briefje in de brievenbus een week van te voren dat ze in de wijk sint maarten vieren, super handig. Hier ook de gewoonte dat je een kaars in het raam zet als je mee doet.
Gianti schreef:mala26 schreef:hier duwen ze een briefje in de brievenbus een week van te voren dat ze in de wijk sint maarten vieren, super handig. Hier ook de gewoonte dat je een kaars in het raam zet als je mee doet.
Ooh wat super idee!!! Ken ik helemaal niet, maar zal bij vele frustratie besparen
Mlies schreef:mala26 schreef:hier duwen ze een briefje in de brievenbus een week van te voren dat ze in de wijk sint maarten vieren, super handig. Hier ook de gewoonte dat je een kaars in het raam zet als je mee doet.
Geniaal! Ik ben nl ook zo'n aso die er niet om denkt, niks in huis heeft en geen zin heeft aan kinderen aan de deur..
Mlies schreef:mala26 schreef:hier duwen ze een briefje in de brievenbus een week van te voren dat ze in de wijk sint maarten vieren, super handig. Hier ook de gewoonte dat je een kaars in het raam zet als je mee doet.
Geniaal! Ik ben nl ook zo'n aso die er niet om denkt, niks in huis heeft en geen zin heeft aan kinderen aan de deur..