Hoe berg jij je make up op?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rhine_

Re: Hoe berg jij je make up op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 20:09

ontherun

Re: Hoe berg jij je make up op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 00:40

Primark heeft inderdaad fijne opbergers ! Net als ikea, daar heb ik ook een fijne vandaan. Godmorgon heet die geloof ik. Ik heb een gedeelte uitgestald op een plank (oogschaduwpalettes, foundation, poeders, blushes) en dan een gedeelte in de kast (kwasten, nog meer foundation, poeders, reinigers enzo). Maar ik heb dan ook een flinke verzameling.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:49

Ik heb één heel grote lade in de badkamer waar al mijn makeup in zit. In die lade heb ik meerdere bestekbakjes van Ikea gelegd, en dan gebruik ik telkens een vakje voor mascara, een voor foundation, een voor kwasten enz enz. Superhandig :j Ik weet niet meer bij wie ik het ooit gezien heb, maar vind het ontzettend gemakkelijk.

Dit soort dingen dus: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/50177223/

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 13:52

Hier gewoon in een toilet tasje. Vind het heerlijk om er dan zo in te kunnen rommelen op zoek naar de juiste maar daar heb je niks aan.

Vriendin van me had alles per bakje in een lade staan.
Super handig en best overzichtelijk

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 22:09

Ik heb een smalle kast staan, beetje zoals de foto van topsylover op de eerste pagina. De bovenste twee lades gebruik ik voor make-up. In de bovenste la ligt min 'dagelijks gebruik spul' en in de tweede de rest. Bovenop staan mijn parfum flesjes. Mijn kwasten staan er ook bovenop in een mooie beker en mijn beauty blender heb ik in een eierdopje, past ie echt ideaal in :')

Eerst had ik een kaptafel maar dat vond ik echt mega onpraktisch. Dat ding werd steeds zo vies van alle fallout en ik moest altijd zittend mijn make-up doen terwijl ik liever sta :+