Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jildau schreef:Ayasha schreef:Geeft B haar dan reden om zich onveilig te voelen?
Nou dat vraag ik mij ook af. Dat is niet okee en dan zou ik B ook niet zo nodig meer als vriend willen hebben denk ik.
En wil ik niet gaan kiezen, zeker niet omdat B nu vrienden met mijn vrienden is. A zie ik trouwens gewoon regelmatig (en vaker als dat ik B zie). Art_ofLiving schreef:Jildau schreef:
Nou dat vraag ik mij ook af. Dat is niet okee en dan zou ik B ook niet zo nodig meer als vriend willen hebben denk ik.
Voor zo ver ik weet is B gewoon betrouwbaar, ik kan me wel voorstellen dat A er gek van werd dat hij in het begin steeds probeerde om hun relatie weer te herstellen. Hij had eerst moeite om haar los te laten maar daar heb ik afgelopen tijd niets meer van gemerkt (hij heeft nu wel andere dingen aan z'n hoofd). Ik snap wel dat A hem niet wil zien en dat het beter is als ze niet met elkaar praten, alleen wil ik daar niet tussen zitten als ik beiden wil uitnodigen.En wil ik niet gaan kiezen, zeker niet omdat B nu vrienden met mijn vrienden is. A zie ik trouwens gewoon regelmatig (en vaker als dat ik B zie).