Tussen vrienden in die ruzie hebben.. en nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Tussen vrienden in die ruzie hebben.. en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:37

Geeft B haar dan reden om zich onveilig te voelen? :?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 09:36

Ayasha schreef:

Nou dat vraag ik mij ook af. Dat is niet okee en dan zou ik B ook niet zo nodig meer als vriend willen hebben denk ik.

Art_ofLiving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-17 23:34

Jildau schreef:
Ayasha schreef:

Nou dat vraag ik mij ook af. Dat is niet okee en dan zou ik B ook niet zo nodig meer als vriend willen hebben denk ik.

Voor zo ver ik weet is B gewoon betrouwbaar, ik kan me wel voorstellen dat A er gek van werd dat hij in het begin steeds probeerde om hun relatie weer te herstellen. Hij had eerst moeite om haar los te laten maar daar heb ik afgelopen tijd niets meer van gemerkt (hij heeft nu wel andere dingen aan z'n hoofd). Ik snap wel dat A hem niet wil zien en dat het beter is als ze niet met elkaar praten, alleen wil ik daar niet tussen zitten als ik beiden wil uitnodigen. :) En wil ik niet gaan kiezen, zeker niet omdat B nu vrienden met mijn vrienden is. A zie ik trouwens gewoon regelmatig (en vaker als dat ik B zie).

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 08:41

Art_ofLiving schreef:
Jildau schreef:

Voor zo ver ik weet is B gewoon betrouwbaar, ik kan me wel voorstellen dat A er gek van werd dat hij in het begin steeds probeerde om hun relatie weer te herstellen. Hij had eerst moeite om haar los te laten maar daar heb ik afgelopen tijd niets meer van gemerkt (hij heeft nu wel andere dingen aan z'n hoofd). Ik snap wel dat A hem niet wil zien en dat het beter is als ze niet met elkaar praten, alleen wil ik daar niet tussen zitten als ik beiden wil uitnodigen. :) En wil ik niet gaan kiezen, zeker niet omdat B nu vrienden met mijn vrienden is. A zie ik trouwens gewoon regelmatig (en vaker als dat ik B zie).

Wat ik eerder zei. Niet dat het jou taak is om dat te lijmen of zo. Maar zou het niet al heel erg helpen als B zijn verontschuldigingen naar A aanbiedt dat hij te ver is gegaan in zijn goedmaak pogingen en dat hij nu accepteerd dat het over is, en haar niet meer zal lastig vallen. Wellicht geeft dat A ook rust. Als ze dan nog steeds zo stellig is, vind ik der echt ronduit kinderachtig.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 08:46

Laat het los, het is jouw feestje en als het goed is komen ze dus voor jou. Willen ze allebei niet komen? It's their loss.

Olga89

Re: Tussen vrienden in die ruzie hebben.. en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 09:50

ik krijg een flashback naar toen mijn ouders net gescheiden waren, mijn verjaardag was vlak erna en beide wilden niet samen komen.
Ik kon als tussenpersoon steeds heen en weer vragen wanneer die kwam en zorgen dat de andere op een ander tijdstip kwam en steeds op de klok kijken dat de een weg was voor ..uur omdat de ander dan kwam.

heb gezegd 1x nooit weer. jullie zijn tig jaar getrouwd geweest en kunnen:
1: netjes op een verjaardag zitten en je beschaafd gedragen
2: onderling regelen als je elkaar niet wilt zien