Destination schreef:woofie schreef:Maar goed....blijkbaar mag je hier alleen een topic openen over fooi geven...of horloges...of kapotte auto's....tinder, instagram enz....dus LAAT MAAR!!!
Nou ja, daar kan je nog echt een discussie/gesprek over voeren, dat gaat niet echt over zo'n kassameisje die iets even niet snapt.
Het gaat biet echt over 1 kassameisje, een groot deel van de massameisjes (en kassajongens) kunnen niet meer terugbellen. Daar is overigens al weleens eerder een topic over geweest meen ik me te herinneren.
Ik vind het ook rete irritant dat ze achter de kassa niet om kunnen gaan met geld erbij om het makkelijker te maken. Tegenwoordig krijg je een berg geld in je handen gekwakt waarvan je maar mag hopen dat het klopt....

nu voel ik me pas echt oud) toen ik bij de groenteboer ging werken, hoefde ik niet te solliciteren, als ik maar een rekenvraag kon beantwoorden uit mn hoofd
Iets in de richting van een klant moet 17,80 betalen en geeft 52,80, hoeveel geef je terug. Daar gaf ik direct antwoord op, daarop vertelde die man dat hij in 2 maanden tijd zo'n 10 mensen op gesprek had gehad die dat niet konden beantwoorden. Inmiddels hoefde dat gesprek van hem dus niet meer zo nodig, hij was al blij dat hij iemand had gevonden die achter de (ouderwetse) kassa kon werken.