Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marie111 schreef:Groot voordeel van mijn 19-jarige Miele is dat die er geen uuuuuren over doet om een was te doen.
In de zomer kan ik gemakkelijk 5 wassen doen en droog krijgen aan de waslijn buiten.
Dat lukt niet met een machine die drie uur bezig is (en dat noemen ze energiezuinig....)
Programmma's van 3 uur zijn bij mij een uitzondering. Enige programma met die tijd is het hygiëne programma. Maar waarom zou ik die gebruiken? Ik heb geen babykleding of dergelijke.
Ik doe het niet.
Bellatrix schreef:Ik heb een Electrolux en die gebruik ik al 14 jaar. (5 jaar in mijn vorige woning en nu 9 jaar in deze) Ik was niet veel, 1/2 wasjes per week. Er is 1x een monteur bij geweest om iets te vervangen maar hij doet het prima en ik onderhoud dat ding echt niet...moet er niet iets van een filter schoongemaakt worden af en toe?Ik doe het niet.

Marie111 schreef:Groot voordeel van mijn 19-jarige Miele is dat die er geen uuuuuren over doet om een was te doen.
In de zomer kan ik gemakkelijk 5 wassen doen en droog krijgen aan de waslijn buiten.
Dat lukt niet met een machine die drie uur bezig is (en dat noemen ze energiezuinig....)
.
. Suzanne F. schreef:Bellatrix schreef:Ik heb een Electrolux en die gebruik ik al 14 jaar. (5 jaar in mijn vorige woning en nu 9 jaar in deze) Ik was niet veel, 1/2 wasjes per week. Er is 1x een monteur bij geweest om iets te vervangen maar hij doet het prima en ik onderhoud dat ding echt niet...moet er niet iets van een filter schoongemaakt worden af en toe?Ik doe het niet.
Whahaha. Er zit een klepje onderaan je wasmachine die open kan. Daarin zit een draaiknop. Je moet eerst een bakje en handdoeken hebben voor je die knop opendraait. Er loopt water uit en vaak allemaal stof en viezigheid.
Moet je wel doen hoor.

Ff een bakje zoeken...